دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهار کریستیانو رونالدو از روملو لوکاکو راحت تر است

آچربی:؛ مهار کریستیانو رونالدو از روملو لوکاکو راحت‌تر است؛ فرانچسکو آچربی، مدافع تیم ملی ایتالیا، معتقد است مهار کریستیانو رونالدو راحت‌تر از روملو لوکاکو است.

مهار کریستیانو رونالدو از روملو لوکاکو راحت‌تر است

به گزارش ورزش، دیدار بین دو تیم ایتالیا و سوئیس بعد از 120 دقیقه تلاش دو تیم نهایتاً با پیروزی 2-1 آتزوری به پایان رسید تا تیم آماده روبرتو مانچینی هر طور که بود نهایتاً راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو شود.

فرانچسکو آچربی، مدافع تیم ملی ایتالیا، که با توجه به نا آماده بودن جورجو کیه‌لینی در ترکیب این تیم مقابل اتریش به میدان رفته بود، اکنون در مصاحبه ای پیرامون تفاوت مهار کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو توضیح داده و می‌گوید: " شاید مهار لوکاکو کمی سخت تر باشد زیرا او یک بازیکن کامل است. همچنین کریستیانو رونالدو نیز همیشه گلزنی می‌کند."

مهار کریستیانو رونالدو از روملو لوکاکو راحت‌تر است

آچربی در ادامه گفت: "البته مهار لوکاکو به عنوان یک مهاجم نوک دشوارتر است چراکه او از جثه بزرگتری برخوردار است و همچنین قدرت بالایی دارد. کریستیانو رونالدو یک مهاجم کلاسیک است اما در عین حال مهار او راحت تر از روملو لوکاکو است."

گفتنی است که کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو تا به اینجای جام نمایش های درخشانی داشته اند. رونالدو با پنج گل زده در ترکیب تیم ملی پرتغال آقای گل فعلی رقابت‌ها محسوب می شود و در سمت مقابل لوکاکو نیز سه گل برای تیم ملی بلژیک به ثمر رسانده است؛ این در حالی است که تقابل رونالدو و لوکاکو می‌تواند یکی از چندین جذابیت بازی حساس پرتغال و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو تلقی شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋