دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیوستن به سیتی؟ سریال می بینم و پینگ پنگ

هری کین:؛ پیوستن به سیتی؟ سریال می بینم و پینگ پنگ!؛ ستاره تیم ملی انگلیس سعی دارد این روزها تمرکزش روی یورو 2020 باشد، نه شایعات جدایی اش از تاتنهام.

پیوستن به سیتی؟ سریال می بینم و پینگ پنگ

به گزارش ورزش، به نظر می رسد دوران حضور هری کین در تاتنهام رو به اتمام است. فابریزیتو رومانو خبرنگار ایتالیایی اخیرا اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد رسمی خود به ارزش 100 میلیون پوند به علاوه انتقال یک بازیکن به اسپرز را برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کرده است. پاسخ اولیه دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام منفی بوده و او تمایلی به فروش بهترین گلزن تیم خود ندارد.

کین البته مذاکره و انتخاب تیم را تکذیب و آن را به بعد از یورو موکول کرده است.

پیوستن به سیتی؟ سریال می بینم و پینگ پنگ

 هری کین در مورد شرایط خود به خبرنگاران گفت:« به هیچ وجه نگران حواشی و شایعات نیستم. وقتی در اردوی انگلیس هستم، فقط روی همین تیم تمرکز دارم. برادرم وکیل من است اما تنها باری که در چند هفته اخیر با هم صحبت کردیم، برایم آرزوی موفقیت کرد و گفت که امیدوار است با انگلیس موفق شوم.

در مورد حواشی بیرونی با برادرم صحبت نکردم. در کنار بچه های تیم ملی هستم و تنها دغدغه ام عملکرد تیم ملی انگلیس در یورو است. من فقط روی کار خودم تمرکز دارم. سریال تماشا می کنم. در کنارش با بچه ها به استخر می رویم و پینگ پنگ بازی می کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋