دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ابهام درباره وضعیت میلیچ برای بازی آلومینیوم

علی‌رغم مشکلات مالی و عدم دریافت معوقات، بازهم مدافع-هافبک استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ورزش یکی از بازیکنانی که مقابل گل‌گهر سیرجان از روی سکوها با لباس شخصی نظاره‌گر دیدار استقلال بود، هرویه میلیچ مدافع-هافبک آبی‌هاست که هم به دلیل مصدومیت و هم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و نتوانست مقابل گل‌گهر در لیست تیمش جای بگیرد.

با این‌حال میلیچ که نشان داده که علاقه ویژه‌ای به فرهاد مجیدی دارد و علی‌رغم بدعهدی مدیران در پرداخت معوقات و تمدید قراردادش، بازهم پای قول خود ایستاده و به تهران سفر کرده تا در کنار تیمش باشد، پس از بازی با گل‌گهر، در تمرین ریکاوری استقلال حاضر شد.

ابهام درباره وضعیت میلیچ برای بازی آلومینیوم

مدافع-هافبک اهل کرواسی تیم استقلال البته هنوز به طور کامل مصدومیت ناشی از اثاث کشی اش برطرف نشده است. او اما در تمرینات حضور دارد و خودش را آماده می کند.


در این شرایط هنوز مشخص نیست هرویه میلیچ می تواند استقلال را مقابل آلومینیوم در بازی پنجشنبه همراهی کند یا خیر. البته خبر خوب برای آبی ها رسیدن محمد نادری به دیدار با آلومینیوم اراک است و اگر میلیچ نیز نتواند در این مسابقه حاضر باشد، نادری در پست دفاع چپ حضور دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋