دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرهاد آمادگی اش را به رخ شاگردانش کشید (عکس)

روپایی در روزهای سخت و تنهایی؛ فرهاد آمادگی اش را به رخ شاگردانش کشید (عکس)؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال علی‌رغم روزهای سختی که پشت سر می‌گذارد، سعی کرده روحیه فردی و هم‌چنین تیم خود را حفظ کند.

به گزارش ورزش، بدون‌تردید روزهای سختی را فرهاد مجیدی در کسوت سرمربی استقلال در هفته‌های گذشته گذرانده و این روزهای سخت همچنان ادامه دارد، به ویژه آن‌که علی‌رغم اختلاف نظر با مدیرعامل استقلال، نظر اعضای هیات مجمع و وزارت ورزش خلاف آن‌چه مجیدی درخواست داشت، شد و احمد مددی در کسوت مدیرعامل باقی ماند و تغییراتی در هیات‌مدیره استقلال ایجاد شد.


با این‌حال فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا از حواشی فاصله بگیرد و تیمش را هم از این حاشیه‌ها دور نگه دارد و با تنظیم موارد تشویقی مانند پرداخت پاداش برای پیروزی مقابل پدیده و گل‌گهر، روحیه و انگیزه شاگردانش را بالا ببرد؛ هم‌چنین خود سرمربی جوان استقلال هم سعی کرده تا نسبت به گذشته در رفتارهای فردی خود پخته‌تر عمل کند.

فرهاد آمادگی اش را به رخ شاگردانش کشید (عکس)

فرهاد آمادگی اش را به رخ شاگردانش کشید (عکس)

فرهاد آمادگی اش را به رخ شاگردانش کشید (عکس)

مجیدی در حاشیه تمرین روز گذشته استقلال پس از کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ بیستم مقابل گل‌گهر سیرجان، با چهره‌ای مصمم و جدی پیگیر تمرینات ریکاوری شاگردان خود بود و هم‌چنین در بخشی از تمرین، خود نیز پا به توپ شد و یاد روزهای جوانی‌اش افتاد و با ضربات روپایی آمادگی جسمی و فنی خود را به شاگردان نشان داد تا به نوعی این‌گونه آن‌ها را هم در تمرین امروز تهییج کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋