دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نشست رییس کمیته جوانان با دبیر کل ازبکستان

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال که به تاشکند سفر کرده است بعد از دیدار با سرمربی پاختاکور نشستی هم با دبیر کل فدراسیون فوتبال ازبکستان داشت.

نشست رییس کمیته جوانان با دبیر کل ازبکستان

به گزارش ورزش، میرشاد ماجدی به عنوان یکی از مسئولین برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا به تاشکند دعوت شده است و در حاشیه مسابقه دو تیم یونایتد سیتی و بیجینگ گوان که روز گذشته با قضاوت داوران ایرانی برگزار شد با عوض مکسوموف، دبیرکل فدراسیون فوتبال ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست بر همکاری دو جانبه فدراسیون برای برگزاری بازی های دوستانه تاکید شد. البته این همکاری در گذشته وجود داشته است بطوریکه تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور در منامه و بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 مسابقه ی دوستانه ای را با ازبکستان برگزار کرد. هم چنین تیم امید هم با هدایت فرهاد مجیدی در تاشکند به مصاف تیم ملی امید ازبکستان رفت. نکته ی جالب توجه اینکه ازبک ها که هم اکنون برگزاری کننده دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا هستند در سال 2022 میزبان بازی های قهرمانی زیر 23 سال خواهند بود. بازی های مقدماتی این مسابقات آبان ماه با حضور 43 تیم برگزار می شود تا در نهایت 16 تیم برای حضور در دور پایانی این بازی ها گزینش شوند. ازبکستان به عنوان میزبان قطعا یکی از 16 تیم حاضر در این مسابقات خواهد بود. 

هم چنین به دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان، ماجدی بازی دوستانه تیم های ملی فوتسال ازبکستان و ونزوئلا را امروز از نزدیک نظاره می کند. رییس کمیته ی جوانان همان طور که اشاره شد پیش تر در تاشکند نشستی با سرمربی هلندی تیم پاختاکور هم داشت و در مورد شیوه های نوین کشف و استعدادیابی در فوتبال و هم چنین اداره تیم های پایه با او مشورت کرد.

نشست رییس کمیته جوانان با دبیر کل ازبکستان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋