دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نعمتی در ۱۲ دقیقه هم زرد گرفت، هم قرمز

کار سخت شاگردان رحمتی با 10 بازیکن؛ نعمتی در ۱۲ دقیقه هم زرد گرفت، هم قرمز؛ مدافع تاثیرگذار پدیده در لحظات ابتدایی دیدار مقابل تراکتور یک کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت.

نعمتی در ۱۲ دقیقه هم زرد گرفت، هم قرمز

به گزارش ورزش، پدیده و تراکتور در حالی از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند که دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه یکدیگر در شروع مسابقه داشتند و نمایش هجومی از هر دو تیم شاهد بودیم که البته این دیدار با برخوردهای فیزیکی و تنش‌های زیادی هم همراه است.

در دقیقه ۷ علی نعمتی، مدافع پدیده و میلاد فخرالدینی، مدافع راست تراکتور با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند که امیر عرب‌براقی، داور مسابقه در این صحنه به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

اما در دقیقه ۲۰ مدافع اخطاری پدیده در زمان ضدحمله سریع تراکتور که با نفوذ محمد قادری در حال شکل‌گیری بود، مرتکب خطا شد و اجازه تک به تک شدن به مهاجم ریزنقش تراکتور را نداد تا با کارت قرمز مستقیم مواجه شود.

عرب‌براقی بنابر قوانین جدید داوری تصمیم گرفت بخاطر برخوردی که بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد، تصمیم گرفت علی نعمتی را بخاطر این بی‌احتیاطی و جلوگیری از موقعیت گلزنی تراکتور اخراج کند تا شاگردان رحمتی از دقیقه ۲۰ با یک بازیک کمتر به کارشان ادامه دهند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋