دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فنایی: اشتباه کردم، گل عبدی هند نبود

فنایی: اشتباه کردم، گل عبدی هند نبود

فکر می‌کردم توپ به دست خورده است؛ فنایی: اشتباه کردم، گل عبدی هند نبود!؛ محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال ایران با تصحیح نظر شب گذشته اش می‌گوید که گل عبدی مردود نیست.

به گزارش ورزش، شب گذشته کارشناسان داوری درباره صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس و استقلال اظهار نظر کردند اما کیفیت نامطلوب تصاویر به خصوص در رفسنجان سبب شد تا نظرات به شدت ضد و نقیض باشد.

محمد فنایی کمک داور سابق فوتبال ایران که سابقه قضاوت در فینال جام جهانی را هم دارد، یکی از کارشناسانی بود که اعتقاد داشت خطای هند رخ داده و گل مهدی عبدی مردود است.

اما او امروز در تماس دوباره با ورزش نظرش را اصلاح کرد و اینطور گفت: «از دیروز چند بار دیگر با دقت تصویر کنترل توپ عبدی را دیدم و به این یقین رسیدم که او با دستش توپ را کنترل نکرده است.»

فنایی افزود: «من از همان اول مشکوک بودم که اگر توپ به دستش خورده چرا مدافع و دروازه‌بان اعتراض نمی‌کنند اما گفتم شاید ندیده‌اند. حالا فهمیدم که ما در تصویر اولیه درست نمی‌دیدیم.»

او در پایان گفت: «کیفیت تصاویر واقعا آزار دهنده است و هیچ نمی‌تواند نظر قطعی بدهد. دیشب ده بار صحنه را دیدم و مطمئن بودم آفساید است اما امروز که صحنه اسلوموشن را دیدم و بعد دوباره ویدیوی عادی، متوجه شدم که اصلا توپ به دست نخورده. امیدوارم فکری برای کیفیت تصاویر بشود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋