دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایتالیا خیلی پیشرفت کرده و مدعی قهرمانی است

ایتالیا خیلی پیشرفت کرده و مدعی قهرمانی است

وسلی اسنایدر:؛ ایتالیا خیلی پیشرفت کرده و مدعی قهرمانی است؛ وسلی اسنایدر، ستاره سابق تیم ملی هلند، ایتالیا را یکی از شانس‌های قهرمانی در یورو می‌داند.

به گزارش ورزش، تیم ملی ایتالیا شروع مقتدرانه‌ای در رقابت‌های یورو داشته و در هر سه مسابقه خود در مرحله گروهی با پیروزی از زمین خارج شد. در واقع تیم روبرتو مانچینی خود را در قامت یکی از مدعیان قهرمانی در یورو به اثبات رسانده است. این در حالی است که آنها امشب در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود به مصاف اتریش خواهند رفت.

وسلی اسنایدر که در آگوست 2019 رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در دوران بازی خود 134 بار در ترکیب تیم ملی هلند به میدان رفت و مجموعاً 30 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او که بین سال های  2004 تا 2012 در سه دوره مختلف یورو برای هلند به میدان رفته، می‌گوید که ایتالیا در این دوره از مسابقات از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است.

ایتالیا خیلی پیشرفت کرده و مدعی قهرمانی است

اسنایدر همچنین چهار سال را در فوتبال ایتالیا پشت سر گذاشت و با اینتر در فصل 10-2009 سه گانه تاریخی را فتح کرد. او حالا در مصاحبه ای پیرامون شانس ایتالیا برای قهرمانی یورو گفت: " از نظر من ایتالیا یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود. آنها فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهند و همچنین در این مدت پیشرفت زیادی داشته اند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋