دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزینه شماره یک بارسا برای جانشینی آلبا

گزینه شماره یک بارسا برای جانشینی آلبا

ادعای موندودپورتیوو؛ گزینه شماره یک بارسا برای جانشینی آلبا؛ شایعات پیرامون جدایی جوردی آلبا از بارسلونا روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش ورزش، ماه گذشته بود که رسانه های کاتالان گزارش دادند جوردی آلبا مدافع چپ قدیمی بارسلونا ممکن است در فهرست فروش قرار بگیرد. در واقع اگر او با کاهش دستمزد موافقت نمی کرد، باشگاه با وی ادامه نمی داد ولی پس از مذاکراتی که صورت گرفت، به نظر آلبا ماندنی شده است. او یکی از کاپیتان های بارسلوناست.

گزینه شماره یک بارسا برای جانشینی آلبا

هفته پیش نشریه موندودپورتیوو ادعایی جدید در مورد آلبا مطرح کرد؛ اینکه باشگاه اینترمیلان قصد جذب او را دارد و می خواهد به زودی پیشنهادی رسمی را ارائه دهد. اینتر قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا برای تقویت سمت چپ دفاعی خود آلبا را می خواهد و برای کم کردن رقم نهایی انتقال، پیشنهاد معاوضه بازیکن را نیز ارائه خواهد کرد.

همین منبع امروز گزارش داد که اگر در نهایت آلبا از بارسا جدا شود و به اینتر یا تیمی دیگر برود، گزینه شماره یک جانشینی او کاپیتان والنسیاست. 

گزینه شماره یک بارسا برای جانشینی آلبا

از نظر مدیران بارسا، خوزه لوئیس گایا محصول آکادمی باشگاه والنسیا و یکی از کاپیتان های این تیم که 5 سال پیش مورد توجه رئال نیز قرار داشت، بهترین جانشین برای آلبای 32 ساله محسوب می شود.

مشکل اما به بند فسخ گایا بر می گردد. در شرایطی که والنسیا تمایلی برای مذاکره به منظور فروش گایا ندارد، تنها راه، فعال کردن بند فسخ 30 میلیون یورویی گایاست که به دلیل مشکلات اقتصادی بارسا کمی دشوار به نظر می رسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋