دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر کرونا اجازه دهد، پیراهن مانوئل نویر را می گیرم

جردن پیکفورد:؛ اگر کرونا اجازه دهد، پیراهن مانوئل نویر را می‌گیرم؛ جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، تمجید ویژه ای از مانوئل نویر انجام داد.

اگر کرونا اجازه دهد، پیراهن مانوئل نویر را می‌گیرم

به گزارش ورزش، انگلیس بعد از پیروزی در مسابقه پایانی دور گروهی مقابل جمهوری چک به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی یورو شد تا به آلمان برخورد کرده باشد و شاهد یکی از جذاب ترین مسابقات تورنومت باشیم.

جردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، پیش از دیدار برابر آلمان صحبت های جالبی را در رابطه با مانوئل نویر مطرح کرد و گفت: " دوران حرفه‌ای او باورنکردنی است. او‌ خود را به عنوان یکی از برترین دروازه بانان سه دهه گذشته مطرح کرده است. شما فقط می توانید او را تماشا کنید. او یک دروازه‌بان درخشان است.

اگر کرونا اجازه دهد، پیراهن مانوئل نویر را می‌گیرم

من می خواهم پیراهن او را بگیرم. البته اگر مسائل مربوط به ویروس کرونا به ما اجازه بدهد. شما باید در بازی‌های بزرگ برای خود خاطره سازی کنید. البته اولویت اول پیروزی برابر آلمان است و بعد از آن می توانم پیراهن نویر را هم بگیرم."

پیکفورد درباره احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی نیز گفت: " برای من شکست دادن آنها در 90 دقیقه لذت‌بخش است. اما ما برای هر چیزی آماده خواهیم شد، می خواهد وقت های اضافه باشد یا ضربات پنالتی. ما برای همه این موارد تمرین می‌کنیم. اما نهایتاً پیروزی در 90 دقیقه بسیار بهتر خواهد بود."

اگر کرونا اجازه دهد، پیراهن مانوئل نویر را می‌گیرم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋