دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاپیتان کویت علیه تاریخسازی کریستیانو رونالدو

کاپیتان کویت علیه تاریخسازی کریستیانو رونالدو

سی آر سون و بازی موش و گربه در خاورمیانه؛ کاپیتان کویت علیه تاریخسازی کریستیانو رونالدو!؛ بدر المطوع کاپیتان تیم ملی کویت با انجام بازی در دیدار مقابل بحرین، باسابقه ترین بازیکن تاریخ فوتبال ملی جهان شد.

به گزارش ورزش، ستاره خط حمله تیم ملی کویت در حالی صد و هشتاد و پنجمین بازی ملی اش را انجام داد که تیم ملی این کشور با شکست مقابل بحرین از راهیابی به "فیفا عرب کاپ" بازماند اما کاپیتان کویتی ها، بدر المطوع به یک عنوان مهم رسید: بیشترین تعداد بازی ملی در جهان.

او در جالی این رکورد را زد که تا یک ماه پیش پایین تر سرخیو راموس قرار داشت اما ناگهان چند بازی متوالی در مقدماتی جام جهانی و سپس حضور در مقدماتی عرب کاپ سبب شد تا این بازیکن 36 ساله یکی پس از دیگری ستاره ها را پشت سر بگذارد و بالاتر از احمد حسن مصری صدرنشین فهرست بیشترین تعداد بازی ملی شود.

وی سابقه 56 گل ملی را هم دارد و یکی از گلزن ترین چهره های ملی در فوتبال غرب آسیا محسوب می‌شود. بدر المطوع سابقه گلزنی برابر ازبکستان، استرالیا، امارات و عربستان سعودی را دارد و یک بار هم قهرمان جام غرب آسیا شده است.

کاپیتان کویت علیه تاریخسازی کریستیانو رونالدو

بدر المطوع که بیش از 500 بار پیراهن تیم القادسیه کویت را برتن کرده، سابقه بازی در تیمهای النصر عربستان و القطر را نیز دارد و به عنوان یکی از وفادارترین فوتبالیستهای قاره آسیا شناخته می‌شود اما حالا بیش از پیش نامش در بین بازیکنان شناخته شده فوتبال جهان قرار خواهد گرفت چرا که حالا عنوانی را به دست آورده که بزرگانی چون سرخیو راموس سودای دستیابی به آن در یورو 2021 را داشتند.

المطوع که گریه اش در پایان بازی با اردن و ناکامی کویت در صعود به مرحله نهایی جام جهانی در شبکه های اجتماعی وایرال شد، حالا 10 بازی بیشتر از کریستیانو رونالدو دارد و حداقل تا پایان یورو این رکورد را خواهد داشت و اگر در مقدماتی جام ملتها بدرخشد و تیمش را به این مسابقات ببرد، فرصت این را خواهد داشت تا پس از خداحافظی کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2022 قطر، با خیال راحت بر جایگاهش تکیه بزند و از مرز 200 بازی ملی نیز عبور کند.

پیش از این کریستیانو رونالدو با رسیدن به 109 گل ملی، در کنار علی دایی گلزن ترین بازیکن ملی فوتبال جهان لقب گرفت اما حالا برای رسیدن به هدف بازی باید تعداد بازی ملی بیشتری را انجام دهد و یک آسیایی دیگر را هم پشت سر بگذارد؛ کابوس این روزهای سی آر سون که یکی پس از دیگر باید بازیکنانی از خاورمیانه را در جنگی نامتقارن شکست دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋