دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی – ثاقبی؛ میانه میدان نساجی محکم است

صادقی – ثاقبی؛ میانه میدان نساجی محکم است

نساجی با شکست دو بر صفر ماشین سازی به سیر صعودی خود ادامه داد تا بیش از پیش به ماندن در جدول بازی ها امیدوار شود.

به گزارش ورزش، نکته ی قابل تامل در مورد نساجی عملکرد خوب این تیم در فاز دفاعی در هفته های اخیر است و این بی ارتباط به نمایش خوب مردانی نیست که در جلوی خط دفاعی تیم مازنی بازی می کنند. اکبر صادقی و شاهین ثاقبی. اولی در جلوی خط دفاعی نساجی حملات حریف را بهم می ریزد و شاهین ثاقبی یک خط جلوتر به حملات نساجی جهت می دهد تا توپ کمتر وارد نیمه ی نساجی شود. این دو در بازی دیروز با ماشین سازی هم به خوبی به وظیفه ی خود عمل کردند تا جایی که زننده ی هر دو گل نساجی مردان دفاعی این تیم بودند. جانملکی و شیری.

اضافه شدن چند بازیکن به ترکیب نساجی در تعطیلات زمستانی شرایط تیم مازنی را تغییر داده و البته بهره گیری خوب ساکت الهامی از نفرات بخدمت گرفته شده در بازگشت تیم مازنی به روزهای اوج بی تاثیر نبوده است. اکبر صادقی و شاهین ثاقبی آنقدر نفرات باتجربه ای هستند که تلاششان منجر به بقای نساجی شود. و البته همدل شدن بازیکنان نساجی مزید بر علت شده تا تیم هم در دفاع خوب باشد و هم در حمله.

پیروزی در برابر ماشین سازی اولین نتیجه ی خوب نساجی با ساکت الهامی نبود. 5 برد نشان می دهد تیم مازنی به طور کامل متحول شده و به چیزی بیش از ماندن در جدول بازی ها فکر می کند. با این نتایج می شود منتظر پیروزی های بعدی تیم مازنی هم بود. به خصوص در روزهایی که همگی با هم دفاع و همگی با هم حمله می کنند و حتی مدافعان هم در نقش گلزن ظاهر می شوند و باز تاکید می کنیم حضور نفرات باتجربه ای چون اکبر صادقی و شاهین ثاقبی به این هماهنگی نظم خوبی داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋