دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حدادیان: مطمئنم کمیته استیناف رای را تغییر می دهد

بهترین مربی بالای سر نساجی است؛ حدادیان: مطمئنم کمیته استیناف رای را تغییر می‌دهد؛ مالک باشگاه نساجی مازندران تاکید دارد که حتما رای صادر شده برای بازی پیکان و سایپا باید تغییر کند.

حدادیان: مطمئنم کمیته استیناف رای را تغییر می‌دهد

به گزارش ورزش، رضا حدادیان در آخرین مصاحبه خود ضمن تبریک بابت قهرمانی امیدهای باشگاه نساجی اینطور حرف هایش را با تمجید از بازیکنان این تیم که موفق به شکست تراکتور در فینال شدند، آغاز کرد: این تیم بسیار تیم خوبی است و حتی از لحاظ فنی خیلی بالاتر از حریف بودند و به حق خودشان رسیدند. نتیجه زحمت، تلاش و همت همین است.


حدادیان سپس در واکنش به شرایطِ خوب تیم فوتبال نساجی پس از حضور ساکت الهامی توضیح داد: ما امیدوار بودیم و اصلا چیز دیگری نبوده است. حاشیه هایی در اوایل فصل ایجاد شد که به تیم ضربه زد. من این تیم را قوی می بینم و الان هم بهترین سرمربی بالای سر نساجی مازندران است. بچه ها همه همدل هستند برای رتبه تک رقمی.


بخش بعدی صحبت های مالک نساجی در رابطه با حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی برای دیدار دو تیم سایپا و پیکان بود و او در واکنش به این موضوع و همینطور حکمی که قرار است کمیته استیناف بدهد، عنوان کرد: خب این موضوع که اظهر من الشمس است. اصلا در هیچ جای دنیا چنین چیزی دیده نمی شود که به تیم دیگری به خاطر بازیکنی که چند ثانیه بازی کرده و اصلا پاهایش به توپ نخورده، سه گل و سه امتیاز بدهند. اصلا چنین چیزی ندارد و نخواهد داشت و مطمئنم کمیته استیناف رای را برگرداند. این ننگ فوتبال ایران است اگر نتیجه سه بر صفر بماند. ببخشید که با این صراحت می گویم. برای هیچ تیمی این رای قابل هضم نیست؛ به خصوص برای نساجی مازندران و باید نتیجه برگردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋