دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با لبخند امیدوار به ادامه صدرنشینی (عکس )

با لبخند‌ امیدوار به ادامه صدرنشینی (عکس )

محرم نویدکیا سرمربی طلایی پوشان در ادامه رقابت ها کار سختی برای تداوم صدرنشینی تیمش در پیش دارد .

به گزارش ورزش ، سرمربی جوان سپاهان که در سال اول حضور خود در قامت سرمربیگری پتانسیل بالایی از خود نشان داده  اگر بتواند این روند خوب خود را ادمه دهد ، میتوان انتظار داشت همانند دوران بازیکنی در دوران سرمربیگری هم آینده درخشانی را میتواند برای خودش و تیم محبوبش رقم بزند .

نویدکیا که همواره محبوبیت فوق العاده ای بین هوادران سپاهان دارد ، با اخلاق و مصاحبه هایی که انجام داده مقبولیت و محبوبیت خاصی هم در بین فوتبال دوستان و حتی تیم های رقیب پیدا کرده و همه احترام خاصی برای او قائل هستند .

با لبخند‌ امیدوار به ادامه صدرنشینی (عکس )

اسطوره سپاهانی ها که مبنای کارش را دوری از حواشی و پرداختن به مسائل فنی تیمش قرارداده حالا در شروع دوباره مسابقات لیگ و هفت هفته به پایان رقابت ها کار بسیار سختی در پیش رو دارد و در ابتدای این مسیر باید به مصاف همبازی قدیمی خود جواد نکونام در اهواز برود.

تصویری که خبرنگار ما در حاشیه تمرین شب گذشته سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به ثبت رسانده نشان میدهد محرم نویدکیا همچنان با آرامش و لبخند امیدوار به تثبیت صدرنشینی سپاهان در دیدار سخت مقابل اهواز است

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋