دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

موراتا: من و خانواده ام تهدید شدیم و توهین شنیدیم

روزهای سخت مهاجم لاروخا؛ موراتا: من و خانواده‌ام تهدید شدیم و توهین شنیدیم؛ آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، پس از نمایش ضعیف در مرحله گروهی یورو 2020، اکنون هدف حملات گسترده ای قرار گرفته است.

موراتا: من و خانواده‌ام تهدید شدیم و توهین شنیدیم

به گزارش ورزش، آلوارو موراتا فاش کرده که پس از مسابقه برابر لهستان تهدیدها و توهین های بسیاری را خطاب به خودش و خانواده اش دریافت کرده است. مهاجم تیم ملی اسپانیا گفته که ساعت ها نتوانسته بخوابد.

موراتا که اکنون در حال آماده سازی برای مسابقه سرنوشت ساز اسپانیا در دور یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر کرواسی است، تایید کرده است که عملکردش در ترکیب لاروخا به اندازه کافی خوب نبوده است.

 

موراتا: من و خانواده‌ام تهدید شدیم و توهین شنیدیم

 

موراتا که در این مسابقات یک گل زده است اما فرصت های بسیاری را از دست داده، در گفتگو با شبکه رادیویی اسپانیا گفت: "من کارم را خوب انجام نمی دهم."

اسپانیا پس از دو تساوی برابر سوئد و لهستان، با پنج گل اسلواکی را شکست داد تا در آخرین بازی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 را به دست بیاورد.

 

موراتا: من و خانواده‌ام تهدید شدیم و توهین شنیدیم

 

موراتا درباره تجربه ناخوشایندی که در این تورنمنت و مخصوصا پس از بازی برای لهستان داشت، گفت: "من 9 ساعت نتوانستم پلک بر هم بگذارم. تهدیدها و توهین های بسیاری خطاب به خودم و خانواده ام دریافت کردم که مثلا می گفتند بچه هایت را می کُشیم.

اما حالم خوب است. شاید چند سال پیش خیلی حالم بد می شد. شاید من کارم را آنطور که باید و شاید انجام نداده ام.

من درک می کنم که شما به خاطر گل نزدن از من انتقاد می‌کنید، اما مردم باید خودشان را جای من بگذارند و درک کنند که وقتی تهدیدهایی دریافت می کنی که می گویند بچه‌هایت باید بمیرند چه احساسی به آدم دست می دهد.

حالا اگر یک تراژدی اتفاق بیافتد همه خواهند گفت که او بچه خوبی بود!"

 

موراتا: من و خانواده‌ام تهدید شدیم و توهین شنیدیم

 

موراتا همچنین فاش کرد که چندین بار در این مدت با تراپیست تیم ملی اسپانیا مشاوره داشته و تلفنش را به کل کنار گذاشته است.

 

موراتا افزود: "وقتی به هتل می رسم، گوشی تلفنم را کنار می گذارم، اما چیزی که اذیتم می کند این است که آنها در استادیوم این چیزها را به همسرم و بچه هایم می گویند.

صحبت با تراپیست خیلی به من کمک کرد. عالی است که کسی را داشته باشی که هر وقت نیاز داشتی به حرف هایت گوش بدهد. هم تیمی هایم من را به خاطر این موضوع دست می اندازند، اما خوشبختانه در این باره هم می توانم با تراپیست تیم حرف بزنم."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋