دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سانتوس: افتخار می کنم راننده این اتوبوس هستم

سانتوس: افتخار می کنم راننده این اتوبوس هستم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال ابراز امیدواری کرد تیمش با روحیه مبارزه طلبی برابر فرانسه حاضر شود.

به گزارش ورزش، مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد هدایت تیم ملی پرتغال را می توان دست راننده اتوبوس یا تدارکات این تیم نیز داد. البته مارکو روسی بعدها و پس از شکست 0-3 تیمش مقابل پرتغال در اولین بازی بابت این مصاحبه عذرخواهی کرد، اما فرناندو سانتوس مدعی شد افتخار می کند هدایت این اتوبوس را به عهده دارد.

 

فرناندو سانتوس گفت: "انتقادات مارکو روسی؟ من برای همه همکارانم احترام زیادی قائلم، اما همچنین برای همه رانندگان اتوبوس و تدارکات نیز احترام زیادی قائلم. من با صراحت به شما می گویم که افتخار می کنم که راننده اتوبوس خوبی برای این تیم هستم. این لبخند من نیز به خاطر اعتماد به نفس تیمی است که تسلیم نشده، مقابل آلمان بازی کرد و تا آخر جنگید. من به این تیم افتخار می کنم. آیا ترجیح می دادم برنده شوم؟ البته. اما ما باید به اینکه تا آخر مبارزه کردیم افتخار می کنیم.

 

سانتوس: افتخار می کنم راننده این اتوبوس هستم

 

من برای آنجلا مرکل پیامی فرستاده و به او تبریک گفتم. آنچه اکنون مهم است این است که ما این چهارشنبه نیز در برابر تیم ملی فرانسه همین کار را انجام داده و تا پایان بازی مبارزه کنیم. مردم پرتغال در کنار تیم هستند و در این اوقات سخت باید یکدیگر را متحد و توانمند کنیم.

 

ما 1-0 جلو افتاده و و در نهایت 2-4 شکست خوردیم و این نتیجه ای نبود که می خواستیم. بعد از بازی مقابل آلمان خیلی ناراحت بودیم، اما حالا باید شرایط را تغییر داده و همه چیز را زیر و رو کنیم. رسیدن به این هدف و صعود به دور بعدی نیز تنها با روحیه جنگندگی و تمایل تیم به مبارزه تا پایان دیدار مقابل فرانسه امکان پذیر خواهد بود.

 

سانتوس: افتخار می کنم راننده این اتوبوس هستم

 

همه ما هنگام بازگشت از آلمان احساس ناامیدی داشته. همه احساس مسئولیت داشته و روز بعد واکنش خوبی نشان دادند. آنها بازیکنان باتجربه ای هستند و می دانند که بعضی اوقات شما برنده نمی شوید. البته زمان هایی وجود دارد که حتی تیمهای برتر نیز با شکست کنار نمی آیند.

 

همه می گفتند مجارستان شانسی برای صعود ندارد، آنها با فرانسه مساوی کردند. این بازی در شرایطی که به خود ما بستگی دارد. اکنون ما باید کار خود را به خوبی انجام دهیم. ما می دانیم که فرانسه متمرکز بازی خواهد کرد و ما باید در همه این نقاط زمین مانند آنها باشیم. بعد از بازی با آلمان باز خودمان را بررسی کردیم. تیمی که در 58 بازی فقط یک بار 3 گل دریافت کرده و مقابل آلمان برای اولین بار چهار گل دروازه اش باز شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋