دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده ام

انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده‌ام

ماتایس دی لیخت:؛ انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده‌ام؛ ماتایس دی لیخت با مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند هم نظر نیست و معتقد است در یوونتوس چیزهای زیادی یاد گرفته است.

به گزارش ورزش، پس از یک بازی نیمکت نشینی، ماتایس دی لیخت در دو بازی بعدی هلند در یورو 2020 به صورت ثابت به میدان رفت.

هلند در بازی نخست 3-2 بر اوکراین پیروز شده بود ولی ضعف دفاعی این تیم مشهود بود تا فرانک دی بوئر سرمربی هلند دی لیخت را به ترکیب برگرداند. هلندی ها برابر اتریش و سپس مقدونیه شمالی گلی دریافت نکردند و دی لیخت هم نمایش خوبی داشت.

انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده‌ام

او البته پس از بازی با اتریش با انتقاد شدید مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند روبرو شده بود:« ماتایس چندین بار از بازیکن مقابلش جا ماند. وقتی او را مرتب پشت سر مهاجم حریف می بینید، با خودتان می گویید او چرا به ایتالیا برای بازی در یوونتوس رفت؟ او انگار در یوونتوس هیچ چیز یاد نگرفته است. دی لیخت قرار بود در این تیم تبدیل به یک مدافع بزرگ شود ولی این اتفاق رخ نداده است.»

 دی لیخت در پاسخ به فان باستن گفت:« او یک بازیکن بزرگ بود و سابقه مربیگری در هلند و آژاکس را دارد. معتقدم باید به حرف‌هایش گوش کنم. به عقیده خودم حضور در یوونتوس باعث پیشرفتم شده و حالا تجربه بیشتری دارم. چیزهای جدیدی یاد گرفتم که در آژاکس نمی دانستم. الان بدون شک فوتبالیست بهتری هستم.»

انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده‌ام

درخشش ایتالیا و هلند در یورو و صعود با 9 امتیاز به یک هشتم نهایی:« بازی‌های ایتالیا را دیده ام. آن‌ها واقعا خوب بازی می‌کنند و ایتالیایی به نظر نمی‌رسند. ایتالیا خوب حمله می کند و در دفاع نیز حریف را عالی پرس می کنند. البته نه ما و نه ایتالیا هنوز برابر رقبای درجه یک قرار نگرفته ایم و باید دید در دورهای بعدی و برابر حریفان مدعی چه خواهیم کرد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋