دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در یورو تاریخ سازی کردیم؛ هرجا بگویند بازی می کنم

دیوید آلابا:؛ در یورو تاریخ‌سازی کردیم؛ هرجا بگویند بازی می‌کنم؛ تیم ملی اتریش دیروز با غلبه بر اوکراین برای نخستین بار راهی یک هشتم نهایی یورو شد.

در یورو تاریخ‌سازی کردیم؛ هرجا بگویند بازی می‌کنم

به گزارش ورزش، اتریش تا قبل از شروع یورو 2020 هرگز نتوانسته در این رقابت ها صاحب پیروزی شود ولی با پیروزی بر مقدونیه شمالی بر این طلسم غلبه کرد. اتریش سپس به هلند باخت ولی با برتری بر اوکراین به عنوان تیم دوم صعود کرد و حالا در دور بعد باید به مصاف ایتالیا برود.

این اولین حضور اتریش در یک هشتم نهایی یورو محسوب می شود.

در یورو تاریخ‌سازی کردیم؛ هرجا بگویند بازی می‌کنم

در بازی دیروز دیوید آلابا کاپیتان اتریش پاس تک گل مسابقه را داد. او که به تازگی از بایرن راهی رئال شده، بازیکنی چند پسته است و در همه مناطق فاز دفاع قابلیت بازی دارد. او تا به اینجا هشت موقعیت گل ساخته که بیشتر از هر مدافعی در یورو 2020 است.

آلابا در مورد پست مورد علاقه اش گفت:« در بایرن سال ها دفاع چپ بودم ولی این اواخر در دفاع میانی به کار گرفته شدم. در خط هافبک نیز برای بایرن بازی کرده ام. هر جا بگویند بازی می کنم. در واقع هر جا بتوانم برای تیم مفید کار کنم، بازی خواهم کرد.»

در یورو تاریخ‌سازی کردیم؛ هرجا بگویند بازی می‌کنم

آلابا ادامه داد:« در اتریش به عنوان لیبرو بازی می کنم که در واقع فضای پیشروی زیادی دارم. می توانم هم در حمله ظاهر شوم و هم در دفاع. نقش من در شیوه بازی تیم تاثیرگذار است و از این حیث راضی هستم. اتریش هرگز نتوانسته بود به یک هشتم نهایی یورو برسد و تاریخ سازی کردیم. این هدف اول ما بود و حالا می خواهیم جلوتر هم برویم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋