دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زاهدی فرد دوباره به استقلال رسید

پس از جنجال‌های فولاد آره‌نا؛ زاهدی‌فرد دوباره به استقلال رسید؛ محمدحسین زاهدی فر قضاوت دیدار استقلال مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی را برعهده دارد.

زاهدی‌فرد دوباره به استقلال رسید

به گزارش ورزش، این داور تاکنون 13 مرتبه در بازی هایی که یک طرف آن استقلال بوده، قضاوت کرده که در این مسابقات 8 بار استقلال پیروز میدان بوده، 3 تساوی رقم خورده و تنها 2 بار آبی پوشان پایتخت در روز قضاوت او مغلوب شده اند، اما دو خاطره بد طی دو قضاوت اخیر زاهدی فر برای استقلال مقابل سپاهان و سپس فولاد باعث شده تا هواداران این تیم خیلی رابطه خوبی با این داور که از داوران شاخص فوتبال ایران محسوب می شود، نداشته باشند.


زاهدی فر این فصل یکبار برای استقلال در دیدار رفت سوت زده؛ دیداری که ماه ها حواشی آن ادامه داشت. او در این فصل یکبار هم برای شاگردان امیرقلعه نویی قضاوت کرده که مصاف آنها در سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
زاهدی فر در این فصل 2 بار در لیگ دسته اول و 7 مرتبه در لیگ برتر سوت زده و در جریان این مسابقات 26 بار از کارت زرد خود استفاده کرده؛ یکبار این کارت زردها به کارت قرمز بدل شده و 2 مرتبه هم او به صورت مستقیم بازیکن حریف را با کارت قرمز جریمه کرده است. زاهدی فر همچنین 2 پنالتی در 2 مسابقه لیگ یکی اش گرفته و 4 مرتبه هم در 7 مسابقه ای که در لیگ برتر سوت زده، نقطه پنالتی را نشان داده تا ثابت کند، ترسی نسبت به نشان دادن نقطه پنالتی ندارد.

زاهدی‌فرد دوباره به استقلال رسید

فصل گذشته زاهدی فر قضاوت دیدار رفت سپاهان و استقلال را در ورزشگاه نقش جهان سوت زد و در جریان بازی به دلیل اینکه خطای هند کی‌روش را پنالتی اعلام نکرد، به شدت از سوی استقلالی ها مورد اعتراض و نقد قرار گرفت

باید دید این داور باتجربه که در فصل جاری فوتبال ایران و باتوجه به رویه قبلی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نسبت به سایر همکارانش موفق به انجام قضاوت های بیشتری شده، در مصاف روز جمعه استقلال و گل گهر که بی شک با حضور امیرقلعه نویی و فرهاد مجیدی روی نیمکت دو تیم حواشیِ خاص خود را نیز به همراه خواهد داشت، به همراه آرمان اسعدی و جلیل شعرانی که دو کمک او هستند، چه عملکردی خواهد داشت.


 عباس راکی در این مسابقه کمک داور چهارم بازی است و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر بازی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتخاب شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋