دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره ای که پرسپولیس را قهرمان سوپرجام کرد (آمار)

ستاره‌ای که پرسپولیس را قهرمان سوپرجام کرد (آمار)

عالیشاه بهترین بازیکن دوئل پرسپولیس و تراکتور؛ ستاره‌ای که پرسپولیس را قهرمان سوپرجام کرد (آمار)؛ مهاجم سرخ‌پوشان پایتخت در مصاف حساس سوپرجام، نمایش درخشانی داشت و بهترین بازیکن زمین بود.

به گزارش ورزش در شرایطی تیم فوتبال پرسپولیس توانست در کسب سوپرجام متوالی پوکر کند و به چهارمین قهرمانی متوالی دست پیدا کند، که در مسابقه امشب سرخ‌پوشان مقابل تراکتور، امید عالیشاه ستاره تیمش بود و نقش اول را در جشن پیروزی امشب شاگردان گل‌محمدی ایفا کرد.

چرا که عالیشاه مهاجم باتجربه پرسپولیس در مصاف با تراکتور که تیم سابق وی به حساب می‌آید، توانست در نقاط مختلف زمین حاضر شود و توپ‌گیری کند و به سرعت تیمش برای موقعیت‌سازی کمک کند؛ ضمن آن‌که امید عالیشاه امشب یک شوت تماشایی در چارچوب هم داشت که اخباری آن را برگشت داد و دو بار مدافعان تراکتور را از پیش‌روی خود برداشت و در دو نوبت آن‌ها را وادار به خطا کرد.

ستاره‌ای که پرسپولیس را قهرمان سوپرجام کرد (آمار)

نقطه طلایی درخشش عالیشاه در مسابقه امشب هم گلسازی او برای آل‌کثیر بود که باعث شد تا تک گل قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام به ثمر بنشیند و با چنین آماری و کسب نمره 7.7 از سایت آماری یازده، امید عالیشاه توانست عنوان بهترین بازیکن مصاف پرسپولیس و تراکتور را از آن خود کند و در مصاف با تیم سابق خود، دست پر از زمین بازی خارج شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋