دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لطفی: در ادامه بازی ها حق اشتباه نداریم

لطفی: در ادامه بازی‌ها حق اشتباه نداریم

مدافع نارنجی‌پوشان مدعی است که این تیم با انگیزه دستیابی به نتیجه راهی آبادان خواهد شد.

به گزارش ورزش، مجتبی لطفی، مدافع میانی سایپا در آستانه دیدار این تیم مقابل نفت آبادان با اشاره به حساسیت این بازی گفت: تمرینات خوبی را در تعطیلات پشت سر گذاشتیم و اکنون لیگ را با روند متفاوتی دنبال خواهیم کرد. 7 بازی باقی مانده است و تمام انگیزه ما این خواهد بود که با دستیابی به نتایج مطلوب در جدول شرایط خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: جای هیچ اشتباهی برای ما وجود ندارد و با انگیزه و تمرکز بالایی آماده جدال این هفته مقابل نفت آبادان خواهیم شد. نفت در خانه حریف قدرتمندی است اما ما نیز با آنالیز مناسبی که کادرفنی داشته با تمرکز و قدرت و انگیزه بالایی در این جدال حاضر خواهیم شد. دستیابی به امتیاز و حتی پیروزی در این بازی دور از دسترس ما نخواهد بود و کمک زیادی در ادامه فصل به ما خواهد کرد.

مدافع میانی سایپا با اشاره به عملکرد فراز کمالوند گفت: ایشان از حیث فنی و روحی – روانی کار مثبتی روی تیم داشته و توانستیم شرایط خوبی را دنبال کنیم. همانطور که گفتم تمرینات خوبی را هم در تعطیلات لیگ دنبال کردیم و این مساله انگیزه ما را برای بهبود نتایج و دستیابی به رتبه‌های بالای جدول افزایش داده است. جایگاه و پتانسیل سایپا بالاتر از این است و با شناختی که از کیفیت فنی تیم‌مان سراغ داریم قادر خواهیم بود طی هفته‌های آتی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

لطفی درباره رای دیدار مقابل پیکان گفت: این مساله به بحث حقوقی و مدیریتی مرتبط است و ما بازیکنان وظیفه داریم با انجام تمرینات و نمایش موفق در ادامه مسیر بدون توجه به این موضوع کار را دنبال کنیم. همانطور که گفتم همه چیز دست خودمان است و باید طی دیدارهای باقیمانده نشان دهیم تیم قدرتمندی هستیم و جای ما در پایین جدول نیست.

وی در پایان با اشاره به قدرت تهاجمی حریف گفت: از بازیکنان تهاجمی حریف شناخت داریم. موضوع نگران کننده شاید شرایط جوی و گرمای آبادان در این مقطع از فصل باشد. با این حال ما هیچ بهانه‌ای نخواهیم داشت و از بالاترین انگیزه برای کسب نتیجه در این بازی برخوردار هستیم و این موضوعی است که آقای کمالوند از ما خواسته و برای آن خواهیم جنگید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋