دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ مهاجم جنجالی اتریش محروم شد

با حکم یوفا؛ رسمی؛ مهاجم جنجالی اتریش محروم شد؛ مارکو آرناتوویچ مهاجم تیم ملی اتریش به دلیل حرف های نژادپرستانه به بازیکن مقدونیه یک جلسه از سوی یوفا محروم شد.

رسمی؛ مهاجم جنجالی اتریش محروم شد

به گزارش ورزش، تیم ملی اتریش یکشنبه شب توانست با نتیجه 3-1 بر مقدونیه پیروز شده و نخستین پیروزی خود در تاریخ رقابت های یورو را به دست بیاورد.

اما اتفاقی که در پایان بازی بیش از همه بازتاب پیدا کرد، به واکنش مارکو آرناتوویچ پسر بد صرب تبار اتریشی ها پس از زدن گل سوم برمی گردد.

رسمی؛ مهاجم جنجالی اتریش محروم شد

او پس از زدن گل سوم تیمش رو به آلیوسکی که مادری آلبانیایی دارد کرد و از لفظ ناشایستی استفاده کرد. علامت دست او نیز یک تعبیر نژادپرستانه دارد.

رسانه های مقدونیه و آلبانی به شدت علیه این اقدام آرناتوویچ اعتراض کرده و برخی منابع گزارش می دهند که او خطاب به آلیوسکی از کلمه "شیپتار" استفاده کرده است که یک لفظ تحقیرآمیز در صربستان علیه آلبانیایی تبارها محسوب می شود. بسیاری ار بازیکنان مقدونیه ریشه ای آلبانیایی دارند.

رسمی؛ مهاجم جنجالی اتریش محروم شد

پس از شکایت مقدونیه به یوفا، این نهاد پرونده ای انضباطی بر علیه آرناتوویچ تشکیل داد و دقایقی پیش مشخص شد که او یک بازی از همراهی تیمش محروم شده و به این ترتیب دیدار برابر هلند را از دست داد.

آرناتوویچ دیروز با انتشار متنی در اینستاگرام رسما اقدام به عذرخواهی کرده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋