دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توصیه اوزیل به آلمان در مورد ستاره فرانسوی (عکس)

مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان برای هموطنان خود در تقابل با فرانسه آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش ورزش، جام جهانی 2018 به بدترین شکل ممکن برای تیم ملی آلمان پیش رفت و آنها در گروهی نسبتا ساده در رده چهارم قرار گرفت. آن تورنمنت قربانیان زیادی داشت که یکی از آنها مسوت اوزیل بود. این بازیکن که پیش از تورنمنت با رجب طیب اردوغان دیدار کرده بود، بعد از جام جهانی و با انتشار بیانیه ای سراسر گله و ناراحتی، برای همیشه از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.

 

اما حالا و سه سال بعد از آن اتفاقات، ژرمن ها امشب در اولین مسابقه خود در یورو 2020 به مصاف تیم قدرتمند فرانسه خواهند رفت. مسوت اوزیل پیش از شروع این دیدار مدعی شد با شروعی خوب، کسب هر موفقیتی در تورنمنت امکان پذیر است و البته بازیکنان تیم ملی آلمان باید مراقب درخشش کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه باشند.

 

مسوت اوزیل در صفحه خود خطاب به ملی پوشان تیم ملی آلمان نوشت: "برای همه بازیکنان در آستانه اولین بازی در جام ملت های اروپا برابر فرانسه آرزوی موفقیت دارم. شرایط این گروه وحشتناک دشوار است، اما با شروعی خوب در اولین مسابقه همه چیز امکان پذیر خواهد بود. در ضمن مراقب کریم بنزما هم باشید."

 

توصیه اوزیل به آلمان در مورد ستاره فرانسوی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋