دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بنگر: بیخیال دربی، عراق را ببریم

مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس با اشاره به حساسیت جدال با عراق، انگیزه و شرایط بازیکنان ایران را بهتر توصیف کرد.

بنگر: بیخیال دربی، عراق را ببریم

به گزارش ورزش، تیم ملی از ساعاتی دیگر در آخرین بازی مرحله انتخابی جام‌جهانی برابر عراق قرار خواهد گرفت. محسن بنگر مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس با اشاره به حساسیت این جدال و تمجید از نمایش شاگردان دراگان اسکوچیچ طی سه دیدار قبلی می‌گوید: به نظرم سه بازی خیلی خوب را از ملی‌پوشان شاهد بودیم و خوب و با برنامه ظاهر شدند و کادر فنی برای هر بازی استراتژی خاص خودش را داشت تا هم نتیجه لازم را کسب کند و هم انرژی بازیکنان برای انجام ۴ بازی فشرده به خوبی ذخیره شود و بنا بر آنچه در این سه بازی دیدم اطمینان دارم می‌توانیم به راحتی عراق را شکست دهیم و بدون دردسر راهی مرحله بعد شویم.

وی در مورد شرایط بازی با عراق گفت: بازی سختی داریم و عراق بهترین رقیب ما در این گروه است و حساس‌ترین بازی ما در این مرحله است و به نوعی بازی مرگ و زندگی است ولی این تیم و کیفیتی که از بچه ها دیدم به قدری خوب هستند که نگرانی بابت بازی امروز ندارم.

پیشکوست فوتبال در مورد نفرات خط دفاعی تیم هم اینطور توضیح می‌دهد: عملکرد خوبی از نفرات دفاعی شاهد بودیم و هم موقعیت‌های چندانی به حریفان ندادند و هم اینکه شرایط بدنی و فیزیکی خوبی داشتند و هماهنگ ظاهر شدند و همین موضوع در کنار خط حمله قوی، یک پوئن مثبت برای تیم بود که در نتایج موثر بود. هرچند نقش خط دفاعی در پیروزی تیم‌ها کمتر به چشم می آید.

بنگر: بیخیال دربی، عراق را ببریم

بنگر درباره نفرات به کار گرفته شده از سوی کادرفنی گفت: به هر حال سلیقه سرمربی تیم ملی است و نمی‌توان از آن چون و چرا آورد و وقتی بحث بازی ملی مطرح است دیگر نام باشگاه‌ها کنار می‌رود و پرسپولیسی و استقلالی نداریم و همه بازیکن تیم ملی ایران هستند. شما همانطور که دیدید بازیکنان رفتار صمیمانه و فوق العاده‌ای با هم دارند که این مساله به کسب نتیجه بهتر و رفاقت بین بچه‌ها کمک خواهد کرد.

 
وی در پایان در مورد دربی جام حذفی هم گفت: فعلا همه فکر و ذکر ما بازی امروز است و به دربی فکر نمی‌کنیم. دربی همیشه حساسیت‌ بالایی داشته است و این حساسیت در جام حذفی بیشتر است. باید امشب بچه‌ها یک اتفاق خوب را رقم بزنند و انشاالله با پیروزی مقابل عراق به چیزی که شایسته آن هستیم برسیم و بازسکنان ما نشان دهند اتفاقات گذشته ربطی به کیفیت فنی آنها نداشته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋