دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رودیگر: آماده ام برابر امباپه کمی کثیف بازی کنم

در آستانه مصاف آلمان-فرانسه؛ رودیگر: آماده‌ام برابر امباپه کمی کثیف بازی کنم؛ آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان، معتقد است که مانشافت برای موفقیت در بازی برابر قهرمان جهان، نیاز به کمی خباثت دارد!

رودیگر: آماده‌ام برابر امباپه کمی کثیف بازی کنم

به گزارش ورزش، آلمان در نخستین مسابقه خود در یورو 2020 فردا به مصاف فرانسه قهرمان جهان خواهد رفت و آنتونیو رودیگر آماده است تا برابر تیم پر ستاره فرانسه و به خصوص کیلیان امباپه کمی کثیف بازی کند.

مانشافت در رقابت های یورو 2020 سخت ترین قرعه ممکن را دارد و در گروهی که به گروه مرگ موسوم است باید با فرانسه، پرتغال و مجارستان رو به رو شود.

اولین حریف شاگردان یوآخیم لوو شاید سخت ترین آنها نیز باشد؛ فرانسه قهرمان جهان که بخت اول قهرمانی در یورو نیز به حساب می آید. در این فینال زودهنگام آلمان این شانس را خواهد داشت تا در صورت موفقیت برابر غول فرانسه ضرب شستی به دیگر رقبا نشان دهد و رودیگر معتقد است که برای شکست دادن امباپه و هم تیمی هایش آلمان نیاز به استادی در خباثت و حرکات شیطنت آمیز نیز دارد.

 

رودیگر: آماده‌ام برابر امباپه کمی کثیف بازی کنم

 

مدافع آلمانی تیم چلسی که به همراه تیمش در فصل گذشته به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید، درباره رویارویی با امباپه، بنزما و گریزمان به خبرنگاران گفت: "البته آنها مهاجمان خیلی خوبی دارند، ما باید آماده پیروزی در نبردهای نفر به نفر باشیم.

باید کمی کثیف و شیطنت آمیز بازی کنیم. همیشه نباید مثبت باشیم و تلاش کنیم فوتبال مثبت و خوب ارائه بدهیم. برابر بازیکنانی مثل آنها باید یک زهر چشمی گرفت و یک خودی نشان داد."

آلمان قرار است برابر فرانسه با سه دفاع بازی کند و رودیگر در کنار متس هوملس و ماتیاس گینتر سه ستون دفاعی ترکیب 11 نفره ای هستند که لوو به زمین خواهد فرستاد.

خط دفاعی آلمان مخصوصا با بازگشت هوملس از تجربه بسیار زیادی برخوردار است و همچنین از نظر قدرت بدنی و جنگندگی هیچ چیز کم ندارد.

 

رودیگر: آماده‌ام برابر امباپه کمی کثیف بازی کنم

 

رودیگر پس از مصدومیتی که در بازی نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر رئال مادرید نصیبش شد، مجبور است با ماسکی محافظتی بر صورتش بازی کند.

رودیگر دراین بازه افزود: "هنوز برای حفاظت ماسک می زنم. وقتی به لندن برگشتم باید ببینم پزشکان چلسی در این باره چه می گویند."

 

آخرین ماجراجوی آلمان در صحنه های بین المللی برای کسب افتخار در جام جهانی 2018 با ناکامی مواجه شد و مانشافت از مرحله گروهی بالاتر نیامد.

در یورو 2020 اما آنها از امتیاز میزبانی در مرحله گروهی این رقابت ها برخوردارند و امیدوارند تا با حضور تماشاگران خودی در ورزشگاه این بار به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋