دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو شد

با قراردادی دو ساله؛ مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو شد؛ مائوریتزیو ساری با قراردادی تا سال 2023 رسما هدایت لاتزیو را برعهده گرفت.

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو شد

به گزارش ورزش، هفته گذشته بود که فیلیپو اینزاگی از هدایت لاتزیو کنار کشید و سپس اعلام شد که او سرمربی باشگاه اینتر قهرمان فصل قبل فوتبال ایتالیا شده است. اینزاگی چندین سال در لاتزیو مشغول به کار بود و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرد.

سران لاتزیو پس از کناره گیری اینزاگی به دنبال بهترین جانشین برای او بودند و پس از چند روز مذاکرات فشرده، در نهایت با مائوریتزیو ساری به توافق دست یافتند.

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو شد

شب گذشته اسکای اسپورتس ادعا کرد که قرارداد ساری دو ساله است و دقایقی پیش باشگاه لاتزیو در وبسایت و نیز صفحات اجتماعی اش مهر تاییدی بر شایعات زد. 

در تصویر زیر که از سوی لاتزیو منتشر شده و نشانه مشخص آن، سیگاری در دست(مائوریتزیو ساری) است، به شکل قطعی مربی سابق ناپولی، چلسی و یووه را باید سرمربی باشگاه آبی پوش شهر رم دانست. ساری زمانی کارمند بانک بود و همیشه نیز گرمکن به تن می کند. قرارداد او دو ساله و با دستمزد 3 میلیون یورو است.

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو شد

او از زمان اخراج از یوونتوس(تابستان 2020) دیگر هدایت تیمی را قبول نکرده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋