دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این مربی به فوتبال اعتیاد دارد (عکس)

مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد، در تمرینات تیم زیر 11 ساله‌های این تیم حضور یافته است.

به گزارش ورزش، بعد از عملکرد خیره کننده لیدزیونایتد در فصل 20-2019 و قهرمانی در رقابت‌های چمپیونشیپ، آنها بعد از مدت ها دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشتند تا نام مارسلو بیلسای بزرگ یک بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد.

لیدز یونایتد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز نمایش‌های فوق العاده ای از خود ارائه داد و نهایتاً بالاتر از تیم‌های نظیر اورتون، استون ویلا، نیوکاسل و ولورهمپتون در رده نهم به کار خود پایان داد.

از مارسلو بیلسا همواره به عنوان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال نام برده شده است و بسیاری از بزرگان این حرفه مانند پپ گواردیولا نیز بارها به تمجید از این مرد آرژانتینی و سبک و فلسفه او پرداخته اند.

اما بیلسا در این روزها که تمرینات تیم اصلی لیدزیونایتد تعطیل است دست به یک اقدام فوق العاده جالب زده و برای مربیگری در تمرینات تیم زیر 11 ساله‌های آن ها حضور یافته است تا نشان دهد که نه تنها یک عاشق بلکه معتاد فوتبال است.

این مربی به فوتبال اعتیاد دارد (عکس)

همچنین نکته جالب دیگر در مورد بیلسا اینکه او همواره به علاقه اش برای کار با بازیکنان جوان و با استعداد شهرت داشته و سرمربی کنونی پاری سن ژرمن یعنی مائوریسیو پوچتینو یکی از کشف های او در نیولزالدبویز به حساب می آمد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋