دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان کار ستاره سابق بارسا و منچستر در اینتر؟

گزارش گاتزتا دلو اسپورت؛ پایان کار ستاره سابق بارسا و منچستر در اینتر؟؛ الکسیس سانچس ممکن است فصل بعد دیگر برای اینترمیلان به میدان نرود.

پایان کار ستاره سابق بارسا و منچستر در اینتر؟

به گزارش ورزش، دو سال پیش بود که الکسیس سانچس پس از دورانی ناموفق در منچستریونایتد به اینتر قرض داده شد. ستاره شیلیایی در اینتر احیا شد و در نهایت باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفت تا بند خرید دائمی او را فعال کند و به این ترتیب سانچس که زمانی برای اودینزه بازی می کرد، به فوتبال ایتالیا بازگشت.

پایان کار ستاره سابق بارسا و منچستر در اینتر؟

سانچس فصل گذشته در 30 بازی سری آ برای اینتر به میدان رفت، هفت گل زد و هفت پاس گل نیز داد و البته در یکی دو مقطع نیز به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. او یکی از عوامل قهرمانی اینتر بود و هرچند درخشش لائوتارو و روملو لوکاکو را نداشت ولی سیمونه اینزاگی مربی جدید اینتر از سران باشگاه درخواست حفظ او را داشته است.

پایان کار ستاره سابق بارسا و منچستر در اینتر؟

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، علی رغم درخواست سرمربی اما باشگاه قصد فروش سانچس را دارد. او دو سال دیگر نیز قرارداد دارد و سالانه 7.5 میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد که در شرایط اقتصادی بد فعلی اینتر، این دستمزد بالا یک معضل محسوب می شود.

باید دید در چنین شرایطی ستاره سابق آرسنال، بارسا و یونایتد فصل بعد هم در اینتر خواهد ماند یا واگذار می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋