دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سعید مهری، پدیده استقلال در 1400؟ (عکس)

سعید مهری هافبک تازه وارد تیم استقلال تلاش می‌کند تا جای خود را در ترکیب آبی پوشان پیدا کند.

به گزارش ورزش، ستاره سابق تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی که در نیم فصل به صورت ناگهانی از جمع تی تی ها جدا شد و به استقلال پیوست، انگیزه بالایی دارد تا در سال جدید جای خود در ترکیب استقلال را پیدا کند و به عنوان مهره فیکس در این تیم به میدان برود.

مهری که در ماشین سازی به عنوان پدیده ظاهر شد و به خاطر قراردادش با این تیم تنها امکان حضور در تراکتور را پیدا کرد، در تراکتور به مهره ای کلیدی تبدیل شد و در خط میانی درخشش ویژه ای را به نمایش گذاشت اما ترجیح داد که از تبریز خارج شود و تجربه ای تازه را در پایتخت سپری کند.

نکته جالب این‌که استقلال در حالی موفق به خرید سعید مهری شد که او تا آستانه امضای قرارداد با سپاهان پیش رفت اما آبی‌ها موفق به هایجک این هافبک خوش فکر و جنگنده شدند. با این حال او در بدو ورود فرصت چندانی پیدا نکرد و به نظر می‌رسد مجیدی در سال جدید قصد دارد که از این بازیکن بیشتر بهره ببرد.

سعید مهری، پدیده استقلال در 1400؟ (عکس)

سعید مهری، پدیده استقلال در 1400؟ (عکس)

سعید مهری، پدیده استقلال در 1400؟ (عکس)

سعید مهری در همان دقایقی که به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد هم نشان داد که توانایی بالایی دارد و می‌تواند مهره کارآمدی باشد.

تمرینات استقلال حالا در حضور مهری و دیگر بازیکنان برگزار می‌شود و قایدی به عنوان تنها ملی پوش در تمرین غیبت دارد. همین موضوع سبب شده تا آبی ها امکان تدارک مطلوب برای آغاز دوباره مسابقات را داشته باشند؛ آغازی که اگر با کسب سهمیه از لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی همراه شود، آن ها را به آینده بهتر امیدوار می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋