دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فصل آینده هم در بارسلونا حضور خواهم داشت

فصل آینده هم در بارسلونا حضور خواهم داشت

کلمنت لنگله:؛ فصل آینده هم در بارسلونا حضور خواهم داشت؛ کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا، شایعات جدایی اش از این تیم را رد کرد.

به گزارش ورزش، بارسلونا اخیراً کار جذب یک مدافع را نهایی کرد و اریک گارسیا را به خدمت گرفت. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه کاتالانی قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع میانی دیگر را هم به خدمت بگیرد و این موضوع می تواند کار را برای کلمنت لنگله به منظور حضور در ترکیب اصلی دشوار کند.

فصل آینده هم در بارسلونا حضور خواهم داشت

با این همه مدافع فرانسوی بارسلونا می‌گوید که به طور قطع فصل آینده نیز به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد. کلمنت لنگله در مصاحبه ای با یورو اسپورت پیرامون این موضوع گفت: " من خودم را در حال جدایی تصور نمی کنم. من تابستان گذشته قرارداد جدیدی امضا کردم و فصل آینده هم در بارسلونا خواهم بود."

مدافع فرانسوی بارسلونا همچنین درباره اخبار پیرامون ماندگار شدن رونالد کومان در بارسلونا نیز گفت: "او در سال اول حضور خود عملکرد خوبی داشت. ما دوره های سخت و همچنین لحظات دیگری با بازی های با کیفیت، پیروزی ها و یک تصویر مثبت را از خود به جای گذاشتیم."

فصل آینده هم در بارسلونا حضور خواهم داشت

گفتنی است طی روزهای اخیر از احتمال حضور کلمنت لنگلت در لیست فروش بارسلونا صحبت شده بود اما با این اظهار نظر او باید مدافع فرانسوی را در جمع آبی اناری ها ماندگار فرض کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋