دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساری – لاتزیو؛ اعلام خبر رسمی، به زودی

ساری – لاتزیو؛ اعلام خبر رسمی، به زودی

حضور مائوریتزیو ساری در لاتزیو قطعی شده و این خبر به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش ورزش، چند روز قبل سیمونه اینزاگی برای حضور در باشگاه اینتر تصمیم به جدایی از لاتزیو گرفت و حالا این باشگاه سرمربی بعدی خود را انتخاب کرده است. طبق ادعای گاتزتا دلااسپورت، همه چیز آماده حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت لاتزیو شده و انتظار می رود امروز بیانکوچلستی رسما این خبر را اعلام کند.


پس از جلسه طولانی و مثبت روز پنجشنبه بین لوتیتو، تاره و ساری، روز گذشته دومین جلسه بین مدیران بیانکوچلستی و فالی رمضانی، مدیر برنامه ساری برگزار شد. جلسه اول مختص به شناخت طرفین از یکدیگر و بررسی دقیق برنامه فنی ساری بود و جلسه دیروز برای توافق از منظر توافق نامه برگزار شد. بنابراین حالا ساری یک فصل بعد از جدایی از یوونتوس، آماده است تا فصل جدیدی از دوران کاری خود را در پایتخت ایتالیا آغاز بکند.


دستمزد ساری در تیم جدیدش سالانه به حدود سه میلیون یوو خواهد بود و با بندهای پاداش شامل تعداد پیروزی در لیگ یا صعود به لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا، این رقم می تواند در کل تا تقریبا چهار میلیون یورو هم افزایش یابد. به نظر می رسد توافق نهایی یبن طرفین حاصل شده و نهایتا تا 24 ساعت دیگر، مائوریتزیو ساری رسما به عنوان سرمربی جدید لاتزیو معرفی خواهد شد.

ساری – لاتزیو؛ اعلام خبر رسمی، به زودی


پس از جدایی آنتونیو کونته از اینترمیلان، دومینویی از جابجایی مربیان میان تیم های سری آ رخ داد که سیمونه اینزاگی با خودداری از تمدید قراردادش با لاتزیو، هدایت نراتزوری را برعهده گرفت و جانشین کونته شد و مائوریتزیو ساری نیز به عنوان مربی جدید لاتزیو انتخاب شده است. ضمن اینکه در فصل جدید، ژوزه مورینیو، ماسیمیلیانو آلگری، جناور گتوزو و لوچیانو اسپالتی، به ترتیب هدایت رم، یوونتوس، فیورنتینا و ناپولی را برعهده خواهند داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋