دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استوار و دلگرم کننده مثل نگاه سید مجید(عکس)

شماره ۱۹ تیم ملی ایران به دنبال فرصت دوباره و بازگشت به ترکیب تیم ملی است.

به گزارش ورزش، آخرین بازی سید مجید حسینی برای تیم ملی ایران، در دیدار رفت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل بحرین بود که او حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت ولی پس از آن، این مدافع لژیونر در دو دیدار رسمی و سه مسابقه تدارکاتی نیمکت‌نشین بود و حتی به‌عنوان یار جانشین فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

او که در دیدارهای حساس جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسپانیا و پرتغال مدافع ثابت تیم ملی بود و در جام ملت‌های آسیا نیز برابر یمن، عراق و عمان به میدان رفت، پس از آن جایگاه همیشگی خود را از دست داد و بخاطر رقبای سرسخت مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین شجاع خلیل‌زاده، کمتر فرصت بازی پیدا کرد.

استوار و دلگرم کننده مثل نگاه سید مجید(عکس)

اما سید مجید حسینی که در بیشتر مواقع حضور موثری در ترکیب تیم ملی داشته، با نگاه و اراده‌ای مصمم مشغول انجام تمرین زیر نظر دراگان اسکوچیچ و امیدوار به جلب نظر این سرمربی کروات است تا او را به خط دفاعی برگرداند و بتواند دوباره جایگاه از دست رفته‌اش را پس بگیرد.

او سه سال پس از حضور مستمر در سوپر لیگ ترکیه و ترابزون اسپور، با شرایط فنی خوبی در تمرینات تیم ملی کار می‌کند و به دنبال این تا پس از پنج مسابقه، دوباره مقابل بحرین که در دیدار رفت ۹۰ دقیقه برابر این تیم بازی کرد، به میدان برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋