دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت کرویف ها؛ یوردی، مدیر جدید بارسلونا

بازگشت کرویف‌ها؛ یوردی، مدیر جدید بارسلونا

بازگشت هلندی به نوکمپ؛ بازگشت کرویف‌ها؛ یوردی، مدیر جدید بارسلونا؛ یوردی کرویف قرار است از این به بعد نقشی استراتژیک در سلسله مراتب باشگاه بارسلونا داشته باشد.

به گزارش ورزش، بارسلونا تایید کرده است که یوردی کرویف قرار است در این تابستان در "نقشی استراتژیک" به این باشگاه بازخواهد گشت.

کرویف پست خود به عنوان سرمربی تیم شنژن در سوپرلیگ چین را ترک کرده است تا به نوکمپ بازگردد و با خوان لاپورتا، رییس جدید این بارسا، همکاری کند.

 

بازگشت کرویف‌ها؛ یوردی، مدیر جدید بارسلونا

 

در بیانیه بارسلونا آمده است: "باشگاه بارسلونا اعلام می کند که یوردی کرویف از تاریخ یکم آگوست به این باشگاه خواهد پیوست و بخشی از ساختار جدید سازمانی را تشکیل خواهد داد. یوردی کرویف که در تیم جوانان و تیم اول بارسا از سال 1993 تا 1996 بازی می کرد، در نقشی استراتژیک به باشگاه باز خواهد گشت.

ورود او به لطف همکاری تیم چینی، شنژن، که کرویف در سال 2020 هدایت می کرد، گروه Kaisa و رئیس تیم چینی،کواک یینگ شینگ، امکان پذیر شد. همه این افراد نقش تعیین کننده ای در تسهیل عزیمت وی، که هنوز با شنژن قرارداد دارد، ​​به بارسلونا داشتند و بنابراین ما خوشحال خواهیم شد که در آینده به دنبال همکاری با این باشگاه باشیم. "

 

بازگشت کرویف‌ها؛ یوردی، مدیر جدید بارسلونا

 

کرویف شش سال را به عنوان بازیکن در بارسلونا گذراند و همچنین در منچستر یونایتد بازی کرد تا اینکه کفش های خود را در سال 2010 آویزان کرد. او سپس به کار در مجموعه ای از نقش های مختلف به عنوان مدیر ورزشی و سرمربی در سراسر جهان ادامه داد.

همچنین انتظار می رود بارسلونا به زودی ادامه همکاری با رونالد کومان، سرمربی این تیم، را نیز تأیید کند. انتظار می رود این سرمربی هلندی برای دومین فصل متوالی در نوکمپ بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋