دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بادامکی: تیم ملی می تواند هر 4 بازی را ببرد

بادامکی: تیم ملی می‌تواند هر 4 بازی را ببرد

مهدی رحمتی کار بزرگی در مشهد انجام داده؛ بادامکی: تیم ملی می‌تواند هر 4 بازی را ببرد؛ مدیر فنی تیم پدیده می گوید امسال همه چیز را از نو ساختند و معتقد است نمی شود هیچ بازیکنی را به زور نگه داشت و این موضوع در فوتبال یک امر طبیعی است.

به گزارش ورزش، حسین بادامکی مدیر فنی تیم پدیده در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: تمرینات ما ده روز تعطیل بودیم و از دو روز قبل کارمان دوباره آغاز شده و منظم تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم و برای شروع دوباره لیگ آماده می شویم.


او در مورد اینکه چه برنامه ای برای وقفه لیگ  دارند ادامه داد: فعلا تمرین می کنیم. به امید خدا پانزدهم یک بازی دوستانه با ذوب آهن در اصفهان  داریم و بعد به مشهد بر می گردیم و بعد انشالله با ذوب آهن و گل گهر که به مشهد می آیند یک تورنمنت سه جانبه برگزار می‌کنیم.


مدیر فنی  تیم پدیده در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل دوم و کسب رتبه هشتم تا به اینجای کار عنوان کرد: به نظرم تیم ما خوب کار کرده. با توجه به شرایطی که از ابتدای فصل داشتیم و همچنین مشکلات مدیریتی با این تفاسیر شرایط خوبی داریم. هرچند ما می‌توانستیم بهتر از این باشیم، اگر بعضی اتفاقات نمی افتاد و یکسری امتیازات را در مشهد از دست نمی دادیم. درست است که یک مقدار فاصله امتیازی ما با تیم‌های پایین جدول کم است ولی شرایط در کل خوب است و تیم آرامش دارد و انشاءالله بتوانیم کارمان را به درستی انجام بدهیم و در ادامه نتیجه بگیریم.


وی در پاسخ به این سوال که ستاره های زیادی پیش از فصل و نیم فصل جدا شدند و این موضوع چقدر در روندشان تاثیر گذار بوده گفت: بازیکن را نمی توان به زور نگه داشت. بازیکنانی که جدا شدند دوست داشتند برای پیشرفت این کار را بکنند و طبیعی است که بازیکن بخواهد در تیم بزرگ تری بازی کند و بیشتر به چشم بیاید و شرایط بهتری برای آینده اش رقم بزند. پیشنهاد داشتند و رفتند و این جزو غیر قابل انکار فوتبال است. تیم ما امسال از نو ساخته شد و مربی بالای سر تیم آمد که جوان بود و اولین تجربه مربیگری اش را پشت سر می گذارد. کاراقای رحمتی فوق العاده سخت بود ولی به خوبی توانستیم تیم را جمع و جور کنیم.


بادامکی که خودش زمانی پیراهن تیم ملی را بر تن می کرد در مورد شرایط سخت تیم ملی برای صعود به جام جهانی افزود: شرایط کاملا به ضرر تیم ملی اتفاق افتاد و یک مقدار کار سخت شد. اگر اتفاق خاصی نیفتد تیم ملی می تواند در این ۴ بازی برنده بیرون بیاید و صعود کند ولی ما نگران این هستیم که بیرون از زمین یکسری اتفاقات بیفتد که به ضرر تیم ملی شود وگرنه کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم و می توانیم در هر ۴ بازی برنده باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋