دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسابقات انتخابی جام جهانی در فضای سالم برگزار می شود

رییس فدراسیون بحرین:؛ مسابقات انتخابی جام جهانی در فضای سالم برگزار می‌شود؛ رئیس فدراسیون فوتبال بحرین گفت که تیم ملی این کشور از تمامی امکانات دولتی برای موفقیت در مسابقات مقدماتی جام جهانی بهره می گیرد.

مسابقات انتخابی جام جهانی در فضای سالم برگزار می‌شود

به گزارش ورزش، شیخ علی بن خلیفه آل خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال بحرین تأکید کرد که فدراسیون فوتبال این کشور تمام توانایی های خود را برای کمک به تیم ملی بحرین جهت موفقیت در دور اول از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 انجام می دهد.


او با اشاره به اینکه فدراسیون برای دستیابی به موفقیت های افتخارآمیز تیم ملی کشورش تمام ابزارهای پشتیبانی را در نظر گرفته است، گفت: ما به ارائه عملکرد مثبت از سوی ستاره های تیم ملی بحرین جهت صعود به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اطمینان زیادی داریم.


رئیس فدراسیون فوتبال بحرین با تأکید بر اهمیت مرحله بعدی این مسابقات گفت: دستاوردها و موفقیت تیم ملی در بازی های گذشته باعث شکل گیری انگیزه ای قوی در بازیکنان شده است تا در دیدارهای آینده به نتایج بهتر و مثبتی دست یابند.


علاوه بر این، شیخ علی بن خلیفه آل خلیفه با استقبال از هیئت اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، داوران و نمایندگان تیم های شرکت کننده در گروه C که به میزبانی فدراسیون فوتبال بحرین برگزار می شود، برای همه آرزوی اقامتی دلپذیر را در این کشور داشت.


او تأکید کرد که فدراسیون فوتبال بحرین مشتاق ایجاد بهترین شرایط برای موفقیت در مسابقات گروهی است. وی با اشاره به نقش بزرگی که کمیته اجرایی و کمیته های کاری ایفا کرده اند و همچنین همکاری گسترده انجام شده توسط سازمان های مختلف دولتی برای اجرای کلیه الزامات سازمانی AFC، آن را اقدامی بسیار ارزشمند دانست.


رئیس فدراسیون بحرین با اشاره به اینکه این کشور در شرایط کنونی و با توجه به اپیدمی کرونا موفقیت بی نظیری کسب کرده است، ابراز اطمینان کرد که این مسابقات در یک فضای سالم برگزار خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋