دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماموریت ویژه کاپیتان نوری در پیکان(عکس)

کاپیتان باتجربه پیکانی ها این روزها نقش کلیدی در این تیم دارد.

ماموریت ویژه کاپیتان نوری در پیکان(عکس)

به گزارش ورزش، محمد نوری یکی از فوتبالیست های سرشناس و باتجربه فوتبال ایران است که این روزها در 39 سالگی پیراهن پیکان تهران را برتن می کند. ستاره سابق پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران اگرچه امسال به دلیل مصدومیت ها زیاد در ترکیب پیکان به میدان نرفته، اما با توجه به تجربه و کسوتش نقشی قابل اتکا را در این تیم ایفا می کند.


نوری به عنوان کاپیتان خودروسازان در تمرینات این تیم حضوری فعال دارد و در حفظ نظم تیمی و البته اتحاد میان نفرات به مهدی تارتار و سایر اعضای کادرفنی کمک زیادی انجام می دهد.

ماموریت ویژه کاپیتان نوری در پیکان(عکس)


این بازیکن باتجربه با وجود سن و سالی که دارد اما از نظر فنی هنوز هم بازیکن توانمندی محسوب می شود و البته که در پیکان با توجه به کسوتش مورد احترام همه اعضای تیم قرار می گیرد. کاپیتان سابق پرسپولیس رفاقت نزدیکی نیز با بازیکنان دارد و همین مساله سبب می شود تا سایر نفرات بتوانند روی او به عنوان یک دوست و حامی حساب باز کنند.


نوری در بحث های انگیزشی نیز با جلساتی که با بازیکنان می گذارد، کمک می کند و بی تردید در کنار تلاش های کادرفنی و مدیریتی و اجرایی و انگیزه سایر بازیکنان، نمی شود از نقش محمد نوری هم به سادگی عبور کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋