دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امشب ، طلوع ستارگان آسیا در منامه (عکس)

برگزاری بازی های گروه c در بحرین؛ این خیلی هم به ضرر ما نشد! به یاد داریم رقص بحرینی ها با پرچم عربستان؛ حالا ما می توانیم در این سرزمین جشن صعود بگیریم.

امشب ، طلوع ستارگان آسیا در منامه (عکس)

به گزارش ورزش، چه حال هوایی دارد رقص پرچم ایران در بحرین؛ صعود به دور دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 بدون شک در منامه حلاوت بیشتری برای ما خواهد داشت و با این ستاره ها به یقین به آن خواهیم رسید. علیرضا بیرانوند در برابر مهمترین تیم های جهان دروازه اش را بسته نگه داشته و ضربات بازیکنان بزرگی را سیو کرده؛ چون کریس. او  نتواند ضربه بازیکنان عراق و بحرین را مهار کند؟ محال است. یا سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا دروازه بایرن مونیخ را باز کرده؛ هم چنین مهدی طارمی دروازه ی چلسی را. آنها نتوانند دروازه عراق و بحرین را به توپ ببندند؟ محال است.

امشب ، طلوع ستارگان آسیا در منامه (عکس)

امشب شب شروع طلوع ستاره های ایرانی در منامه نیست. شب طلوع ستارگان فوتبال آسیا در منامه است. مهدی طارمی همین یکی دو روز پیش گلش به تیم چلسی به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است. او و دوستان امشب شروع کننده یک افتخار برای فوتبال ایران خواهند بود. صعود با اقتدار به مرحله ی بعدی مقدماتی جام جهانی 2022.

به عراق و بحرین باختیم. این یک واقعیت است. نتایجی که در کارنامه ی فوتبال ایران به ثبت رسیده. این باخت ها به خاطر تبحر حریف نبود. ایران آنطور که باید و شاید خوب نبود.

امشب ، طلوع ستارگان آسیا در منامه (عکس)

مارک ویلموتس به درک درستی از حریفان ایران نرسیده بود که در برابر تیم ما با یک دنیا انگیزه بازی خواهند کرد و دست کم گرفتن آنها تاوان خواهد داشت که متاسفانه آنرا پس دادیم. اما امشب شب دوباره طلوع ستارگان فوتبال آسیا در منامه است. همه از ما و شما به خوبی می دانیم جام جهانی مهمترین آوردگاه فوتبال جهان است و عدم حضور در آن به همه آسیب می زند. ابتدا از همه ستاره هایی که حضورشان در جام جهانی مایه ی مباهات فوتبال ایران است.

امشب ، طلوع ستارگان آسیا در منامه (عکس)

باید اعطای میزبانی به منامه را به فال نیک بگیریم. شکست بحرین در خاکش. همین طور شکست عراق و ابتدا از همه هنگ کنگ و در ادامه مسیر کامبوج. کسب 12 امتیاز در منامه و صعود با اقتدار به دور بعدی مقدماتی جام جهانی. این اعتبار از دست رفته ی فوتبال ایران را به ما برخواهد گرداند. اتفاق محتملی است چون تیم ما پر از ستاره  است که امشب در آسمان بحرین چشمک خواهند زد و یک بار دیگر ثابت خواهند کرد فوتبال ایران اگر چه از اسب افتاده اما از اصل نه و هنوز همان تیم پر قدرت گذشته است و باخت های گذشته تنها یک اتفاق بوده است.

امشب ، طلوع ستارگان آسیا در منامه (عکس)

رقص پرچم ایران در بحرین. این تاکتیک جدید فوتبال ایران است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋