دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع 6 امتیازی کادر استقلالی در ارومیه

شروع 6 امتیازی کادر استقلالی در ارومیه

ماموریت بقا نود با لطیفی آغاز شد؛ شروع 6 امتیازی کادر استقلالی در ارومیه؛ در اولین تجربه حضور کادرفنی جدید تیم فوتبال نود ارومیه، این تیم توانست در جدالی حساس و سرنوشت‌ساز حریف مستقیم خود در راه بقا در لیگ یک را از پیش‌روی بردارد.

به گزارش ورزش پس از پژواک کرم‌پور و عباس عزیزی، نوبت به علی لطیفی رسید تا سکان هدایت تیم فوتبال نود ارومیه را برعهده بگیرد و با حضور سیروس دین‌محمدی به عنوان مدیرفنی و هم‌چنین علی چینی به عنوان دستیار اول، کادری تمام استقلالی را برای نود شکل دهد و در 8 مسابقه، برای بقای این سهمیه استان آذربایجان غربی در لیگ یک تلاش کند.

اولین چالش لطیفی و کادرفنی‌اش، دیدار خانگی نود مقابل قشقایی شیراز بود؛ تیمی که یکی از رقبای نودی‌ها در راه بقا در لیگ یک است و در دو پیش از رویارویی با نود توانسته بود مقابل مدعیان لیگ یک مس کرمان و استقلال خوزستان به پیروزی برسد و با روحیه‌ای مضاعف و فوق‌العاده آماده مصاف با نود ارومیه شده بود.

اما گلزنی امید رضایی در نیمه نخست و تورج آقایاری در نیمه دوم، پیروزی خانگی و 6 امتیازی نودی‌ها را ساخت تا این تیم در جدول لیگ یک، یک پله صعود کند و با 26 امتیاز به جایگاه شانزدهم جدول برسد؛ آن‌ها هنوز 4 امتیاز با منطقه امن جدول که قشقایی شیراز در آن‌جا حضور دارد فاصله دارند.

با این‌حال بدون‌شک شروع کار لطیفی در ارومیه با پیروزی حساس مقابل قشقایی، می‌تواند شروع خوب و مطمئنی باشد و باید دید این کادرفنی باتجربه در لیگ یک، چه عملکردی را در ارومیه از خود به جای خواهند گذاشت و در چالش بقای نود در لیگ یک، موفق می‌شوند یا خیر؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋