دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تورنمنت مشهد لغو می شود؟

تورنمنت مشهد لغو می‌شود؟

در پی درخواست مالی آستان قدس؛ تورنمنت مشهد لغو می‌شود؟؛ با درخواست مالی آستان قدس رضوی نسبت به اجاره زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) احتمال لغو تورنمنت مشهد وجود دارد.

به گزارش ورزش، به دنبال نیاز باشگاه پدیده به انجام بازی‌های تدارکاتی در تعطیلات لیگ و حضور گل‌گهر سیرجان در مشهد، از سوی تربیت بدنی آستان قدس پیشنهاد برگزاری تورنمنتی چهارجانبه با دعوت از دو تیم دیگر در مدت زمان سه روز ارائه شد که با استقبال باشگاه مشهدی روبرو شد، اما درخواست دیروز ظهر امور مالی ورزشگاه امام رضا(ع) مبنی بر تامین هزینه اجاره زمین این ورزشگاه همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

این پیشنهاد نه از سوی پدیده، نه از سوی گل‌گهر و همچنین نه ذوب‌آهن مورد قبول قرار نگرفته تا هیئت فوتبال خراسان رضوی تلاش تازه‌ای را برای جلوگیری از لغو این تورنمنت با انتقال بازی‌ها به ورزشگاه ثامن‌الائمه ترتیب دهد.

در این شرایط جدید که موضع آستان قدس رضوی همچنان مبنی بر دریافت اجاره زمین بوده در صورتی که هیات فوتبال نتواند ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) را برای این بازی در اختیار بگیرد، قطعا تورنمنت مشهد لغو خواهد شد.

گفتنی است، تاکنون حضور سه تیم پدیده، گل‌گهر و ذوب‌آهن در این تورنمنت قطعی شده بود و قرار بود که یک تیم لیگ برتری دیگر که با هر سه تیم بازی کرده باشد به‌عنوان تیم چهارم انتخاب شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋