دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روش عجیب و خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت

سرمربی پرتغال فاش کرد؛ روش عجیب و خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت!؛ کریستیانو رونالدو در نوجوانی برای پیشرفت از هیچ چیز نمی ترسید حتی از خطر تصادف با اتوموبیل.

روش عجیب و خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت

به گزارش ورزش، کریستیانو رونالدو در آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون بود که رشد کرد و تبدیل به بازیکنی شد که چشم سر الکس فرگوسن سرمربی سابق یونایتد را در سال 2003 گرفت. او سپس شش سال را در جمع شیاطین سرخ پشت سر گذاشت و در نهایت با پیوستن به رئال مادرید به همه افتخارات ممکن شخصی و تیمی دست یافت. رونالدو در یونایتد نیز برنده توپ طلا و لیگ قهرمانان شده بود.

روش عجیب و خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال خاطره ای جالب از رونالدوی نوجوان دارد. فوق ستاره حال حاضر یوونتوس در 14 و 15 سالگی برای تمرین سرعت و نیز پرورش عضلاتش، روشی عجیب و غریب را انتخاب کرده بود.

روش عجیب و خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت

سانتوس در مصاحبه جدید خود این خاطره جالب را از رونالدو تعریف کرد:« رونالدو معنای واقعی تلاش برای رسیدن به رویاهاست. اینکه بنشینید و منتظر باشید رویای تان برآورده شود، غیرممکن است و برای رسیدن به آن باید سختی و مرارت بکشید. جایگاه کنونی رونالدو بیهوده به دست نیامده است.

رونالدو در 14 و 15 سالگی به پاهایش وزنه می بست و برای عبور از خیابان صبر می کرد تا چراغ زرد شود و تا قبل از قرمز شدن به سرعت راهی سوی دیگر خیابان می شود. هدف او تمرین سرعت و نیز قوی تر کردن عضلاتش بود. شاید عجیب و خطرناک باشد، ولی رونالدو برای پیشرفت از هیچ چیز نمی ترسید.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋