دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میثم مجیدی: امیدوارم جواب این محبت ها را بدهم

میثم مجیدی: امیدوارم جواب این محبت‌ها را بدهم

لحظه مصدومیتم ترسیده بودم؛ میثم مجیدی: امیدوارم جواب این محبت‌ها را بدهم؛ کاپیتان آلومینیوم اعلام کرد نهایتا سه الی چهار ماه دیگر به میادین برمی‌گردد و به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش، میثم مجیدی در حالی که یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را همراه با آلومینیوم و تیم شهرش پشت سر می‌گذاشت، در تمرین دو روز قبل(دوشنبه) اراکی‌ها با آسیب دیدگی جدی از ناحیه نازک‌نی پا مواجه شد و به همین دلیل دیروز مورد عمل جراحی قرار گرفت تا تقریبا از سه الی چهار ماه آینده شرایط بازی را به دست بیاورد.

مجیدی در خصوص نحوه مصدومیتش عنوان کرد: زمان تمرین و در یک صحنه که به هوا پریده بودم، در زمان پایین آمدن روی زمین آسیب دیدگی شدیدی پیدا کردم و به همین خاطر دچار شکستگی نازک‌نی شدم که البته خدا را شکر برخلاف آن چیزی که تصور می‌کردم، جدی نبود.

او ادامه داد: آن لحظه و همان روز اول واقعا ترسیده بودم و فکر می‌کردم حداقل ۶-۵ ماه نتوانم بازی کنم ولی خدا را شکر معاینات پزشکی و عمل جراحی که دیروز زیر نظر دکتر کیهانی انجام دادم، مشخص کرد که نهایتا سه، چهار ماه دیگر شرایط تمرین و بازی را به دست می‌آورم و در خدمت تیم خواهم بود.

کاپیتان آلومینیوم ضمن تشکر از افرادی که پیگیر حال او بودند، ابراز کرد: واقعا از تمام دوستان و هم‌تیمی‌هایم تشکر ویژه‌ای می‌کنم که با پیام‌های خود من را شرمنده کردند و مورد لطف قرار دادند. از لطف ویژه آقای منصوریان هم که نگران حال من بودند و حتی دیروز هم قبل از عمل به بیمارستان آمدند، خیلی تشکر می‌کنم.

مجیدی درباره عمل جراحی روی پای او گفت: دکتر کیهانی گفتند عمل خیلی خوب بود و خدا را شکر رضایت داشتند که جا دارد از ایشان و کادر درمانی بیمارستان آرمان هم تشکر کنم. تمام مدیران و مجموعه آلومینیوم و هواداران شرمنده‌ام کردند و امیدوارم با بازگشت به میادین بتوانم جواب محبت این عزیزان را بدهم و خدمت تیم شهرم باشم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋