دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: امرسون رویال به بارسلونا پیوست

رسمی: امرسون رویال به بارسلونا پیوست

سومین خرید کاتالان ها؛ رسمی: امرسون رویال به بارسلونا پیوست؛ بارسلونا پس از توافق با سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، امروز سومین خرید خود برای فصل بعد را نیز اعلام کرد.

به گزارش ورزش، بارسلونا سومین خرید خود برای فصل بعد را نیز اعلام کرد. پنجره تابستانی برای بارسلونا بسیار پرهیاهو آغاز شد و این باشگاه ظرف دو روز رسما سومین خرید خود را نیز اعلام کرده است.
خبر پیوستن سرخیو آگوئرو به بارسا در تاریخ 31 ماه مه اعلام شد، اریک گارسیا دیروز و این باشگاه امروز تایید کرده است که با امرسون رویال نیز به توافق رسیده و قرارداد امضا کرده است.

 

رسمی: امرسون رویال به بارسلونا پیوست


امرسون پس از دو فصل که به صورت قرضی در رئال بتیس بازی کرد به نوکمپ باز خواهد گشت. این بازیکن برزلی قراردادی سه ساله و تا سال 2024 با کاتالان ها امضا کرده است.


امرسون در قراردادی مشترک بین بارسلونا و رئال بتیس در اختیار این دو باشگاه بود و بارسا با پرداخت مبلغ 9 میلیون یورو به بتیس حق تصمیم گیری درباره آینده این بازیکن را خرید و امرسون از این به بعد به تمامی به بلوگرانا تعلق دارد.

 

رسمی: امرسون رویال به بارسلونا پیوست


امرسون در فصل گذشته که به صورت قرضی در رئال بتیس بازی می کرد مجموعا 3186 دقیقه برای این تیم به میدان رفت، بیش از هر بازیکن دیگری در آن تیم. او همچنین در موفقیت بتیس در کسب رده ششم لالیگا و کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا نقش به سزایی ایفا کرد.


به لطف فصل درخشانی که امرسون در بتیس سپری کرد، این بازیکن 22 ساله پس از مصدومیت دنی آلوس به تیم ملی هم دعوت شد. با وجودی که امرسون در رده جوانان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی برزیل بود، این نخستین دعوت او به تیم ملی بزرگسالان این کشور است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋