دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش ستاره ولزی به احتمال ترک یووه بعد از یورو

آرون رمزی ستاره ولزی یوونتوس می‌گوید دو سال ناامیدکننده را در این تیم پشت سر گذاشته است.

واکنش ستاره ولزی به احتمال ترک یووه بعد از یورو

به گزارش ورزش، برخی مسائل که شاید مهمترین آنها مصدومیت های پی در پی بوده به آرون رمزی اجازه نداد که بعد از انتقال به یوونتوس نمایش‌های درخشانی از خود ارائه دهد و در واقع این بازیکن نتوانسته دوران درخشان حضور در آرسنال را در بیانکونری نیز تکرار کند.

همین عملکرد ناامیدکننده آرون رمزی در تورین باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از یوونتوس به گوش برسد و حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است ستاره ولزی بعد از یورو دیگر به ایتالیا باز نگردد.

واکنش ستاره ولزی به احتمال ترک یووه بعد از یورو

آرون رمزی حالا به شایعات جدایی از یوونتوس واکنش نشان داده و در پاسخ به این سوال که آیا بعد از یورو به تورین باز خواهد گشت یا خیر می گوید: "بله من بازیکن یوونتوس هستم. بدیهی است که دو سال گذشته یک دوره ناامیدکننده برای من بوده است.

چند مصدومیت ناچیز پی‌درپی داشتم که به من اجازه نداد سازگاری و ثبات لازم را داشته باشم. وقتی شما وارد یک باشگاه جدید می شوید و به دنبال درخشش هستید اما این اتفاقات رخ می‌دهد بسیار ناامیدکننده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋