دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرنگونی پهپاد مشکوک به جاسوسی در شیلی

اعضای تیم ملی فوتبال شیلی یک هواپیمای بدون سرنشین را که فکر می کردند توسط تیم ملی آرژانتین از آنها جاسوسی می کند، سرنگون کردند.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال شیلی که تمرینات خود را برای برگزاری دیدار حساس با آرژانتین از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار می کند، با یک اشتباه عجیب و استراتژیک، در رسانه های دنیا خبرساز شد.

سرنگونی پهپاد مشکوک به جاسوسی در شیلی


داستان از این قرار است که تیم ملی شیلی در حالیکه تمرینات خود را در مجموعه ورزشی خوان پینتو سپری می کرد، ناگهان اعضای این تیم متوجه پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین بر فراز محل تمرین خود شدند و به گمان اینکه این پهپاد از سوی آرژانتینی ها و برای جاسوسی از تمرینات آنها فرستاده شده، با یک وسیله ضدهوایی دیگر این دستگاه را ساقط کرده و به پایین انداختند.


پس از این وضعیت، لاروخا انهدام هواپیمای بدون سرنشین را در ابتدا انکار و تأیید کرد که این یک تصادف بوده است، اما ساعاتی بعد کانال 13 شیلی اعلام کرد که این وسیله جاسوسی نیست بلکه دستگاه جدیدی است که شرکت Enel در حال آزمایش آن است. Enel یک شرکت است که انرژی برق را در شهر توزیع می کند و آنها در حال بازرسی از روشنایی عمومی محل تمرین تیم ملی شیلی بودند.

سرنگونی پهپاد مشکوک به جاسوسی در شیلی


کاروان تیم ملی شیلی امروز سه شنبه راهی استان سانتیاگو دل استرو در آرژانتین می شود تا در دیداری که ساعت 04:30 بامداد جمعه به وقت ایران برگزار خواهد شد ، به مصاف آرژانتین برود. شیلی که با بحران ابتلای آرتورو ویدال بازیکن خود به ویروس کرونا مواجه شده است، با 4 امتیاز از 4 بازی در رده ششم جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد و شاگردان لیونل اسکالونی نیز با 10 امتیاز از 4 بازی، در رتبه دوم جای گرفته اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋