دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

می خواهیم هواداران تیم ملی ایتالیا را خوشحال کنیم

می‌خواهیم هواداران تیم ملی ایتالیا را خوشحال کنیم

بونوچی:؛ می‌خواهیم هواداران تیم ملی ایتالیا را خوشحال کنیم؛ لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، می‌گوید روبرتو مانچینی سطح کیفیت این تیم را افزایش داده است.

به گزارش ورزش، بعد از 10 پیروزی در 10 بازی مسابقات مقدماتی، ایتالیا تابستان امسال در رقابت‌های یورو شرکت خواهد کرد. تیم روبرتو مانچینی در حال حاضر روند آماده‌سازی خود را برای اولین مسابقه که در تاریخ 11 ژوئن مقابل ترکیه برگزار خواهد شد، پشت سر می گذارد.

می‌خواهیم هواداران تیم ملی ایتالیا را خوشحال کنیم

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، اکنون در مصاحبه از انگیزه‌های بالای این تیم گفته است. بونوچی در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس گفت: " مسابقات قهرمانی اروپا برای نشان دادن اینکه ایتالیا مانند سال 2000 با انگیزه است، بسیار عالی خواهد بود. مانچینی توانسته است کارهای درستی انجام دهد و بدون فشار زیاد شور و شوق را به ما بازگرداند.

او به ما نقش دقیق در نحوه بازی و افزایش کیفیت افراد را اضافه کرد.  ما سعی خواهیم کرد از حد خود عبور کنیم و سعی می کنیم هواداران را شاد کنیم."

می‌خواهیم هواداران تیم ملی ایتالیا را خوشحال کنیم

گفتنی است لئوناردو بونوچی  101 بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و در چهار تورنمنت مهم برای آتزوری به میدان رفته و حالا برای حضور در سومین یوروی خود آماده می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋