دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شایعه ای که تکذیب شد؛آرنولد با انگلیس به یورو می رود

شایعه‌ای که تکذیب شد؛آرنولد با انگلیس به یورو می‌رود

اسکای اسپورتس شایعه خط خوردن الکساندر آرنولد از لیست تیم ملی انگلیس را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش، از چند روز دیگر بالاخره انتظار ها پایان خواهد یافت و رقابت‌های یورو آغاز می شود؛ مسابقاتی که قرار بود سال پیش برگزار شود اما شیوع گسترده ویروس کرونا باعث تعویق یک ساله آن شد.

در روزهای اخیر چند تیم ملی حاضر در رقابت‌های یورو از لیست خود برای این مسابقات رونمایی کردند اما این اتفاق هنوز در مورد انگلیس رخ نداده و به همین خاطر ابهامات زیادی درباره بازیکنان مد نظر گرت ساوتگیت برای حضور در یورو وجود دارد.

شایعه‌ای که تکذیب شد؛آرنولد با انگلیس به یورو می‌رود

یکی از بزرگترین ابهامات لیست تیم ملی انگلیس به مدافع راست لیورپول برمی‌گردد. در روزهای اخیر برخی منابع انگلیسی گزارش دادند که الکساندر آرنولد از لیست سه شیرها برای یورو خط خورده و سه مدافع دیگر یعنی کایل واکر، کیه ران تریپیر و ریس جیمز به عنوان مدافعان راست انگلیس را همراهی خواهند کرد.

اما در همین ارتباط دقایقی پیش اسکای در خبری فوری هرگونه شایعه خط خوردن الکساندر آرنولد از تیم ملی انگلیس را تکذیب و اعلام کرد که این بازیکن در رقابت های یورو این تیم را همراهی خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋