دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است

از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است

فرانکی دی یونگ:؛ از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است؛ فرانکی دیونگ، ستاره هلندی بارسلونا، تمجید ویژه ای از لیونل مسی انجام داده است.

به گزارش ورزش، رقابت‌های فصل 21-2020 فوتبال اروپا در حالی به پایان رسید که هنوز وضعیت آینده لیونل مسی مشخص نشده است. فوق ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم قطعی خود را اتخاذ نکرده اما بحث های زیادی در رابطه با احتمال ماندگار شدن او در تیمی که تمام دوران حرفه ای خود را در آن پشت سر گذاشته، وجود دارد‌.

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، یکی از کسانی به حساب می آید که منتظر ماندگار شدن لیونل مسی در بارسلونا است. او در این باره گفت: "امیدوارم که مسی بماند زیرا او خیلی به ما کمک می کند. او هنوز هم با اختلاف بهترین بازیکن است. ما به شکل مستقیم در این باره با یکدیگر صحبت نکرده ایم اما در مورد خیلی چیزها با هم حرف می زنیم.

از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است

عملکرد او بسیار ویژه است. از وقتی من 12 سال سن داشتم او در جهان بهترین بوده است. اگر موقعیت ها یکسان باشد و من بتوانم با مسی یا شخص دیگری بازی کنم، قطعا مسی را انتخاب می کنم. احمقانه است که این کار را نکنم. او بهترین بازیکن همه دوران است."

فرانکی دیونگ در رابطه با احتمال انتقال ممفیس دیپای و جورجینیو واینالدوم به بارسلونا نیز گفت: "واینالدوم و دیپای؟ باید دید که آنها چه کاری انجام می دهند. من نمی دانم که این مسئله چقدر جدی است، شاید هم می‌دانم اما چیزی در این باره نمی گویم."

از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋