دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از سه هدف نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان

تلگراف از سه هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد.

رونمایی از سه هدف نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان

به گزارش ورزش، فصل برای آبی های لندن به بهترین شکل ممکن به پایان رسید. چلسی با هدایت توماس توخل که از اواسط فصل به این تیم آمد موفق شد در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از سد یک تیم انگلیسی دیگر یعنی منچسترسیتی عبور کند و جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

اما به نظر می‌رسد که این موفقیت بزرگ نیز رومن آبراموویچ را راضی نکرده و طی روزهای گذشته رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که مالک روس باشگاه چلسی قصد دارد تیمش را در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به بهترین شکل ممکن تقویت کند تا آبی‌ها در فصل آینده برای کسب همه جام ها از جمله لیگ برتر انگلیس در رقابت حاضر شوند.

رونمایی از سه هدف نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالات چلسی در تابستان پیش رو مطرح شده است اما حالا تلگراف از سه بازیکن شامل دکلان رایس، هری کین و آداما ترائوره به عنوان سه ستاره مدنظر چلسی نام برده است. همچنین این منبع مدعی شده که باشگاه لندنی برای جذب این بازیکنان مبلغ 200 میلیون پوند هزینه خواهد کرد. این در حالی است که هر سه این ستاره ها از چند تیم بزرگ دیگر نیز پیشنهاد دارند و چلسی کار دشواری برای جذب آنها پیش رو خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋