دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عکس سنگین با 56 گل اروپایی (عکس)

چشم امید به درخشش سه تفنگدار؛ عکس سنگین با 56 گل اروپایی (عکس)؛ بدون‌تردید پایان بخش فصل موفق آزمون، طارمی و انصاری‎فرد در لیگ‌های اروپایی، می‌تواند درخشش و نقش‌آفرینی در صعود تیم ملی باشد.

به گزارش ورزش، سردار آزمون تا روز پایانی لیگ روسیه در آستانه آقای گلی بود اما رقابت را به زیوبا باخت تا فصل 2020-21 را در قامت ارزشمندترین بازیکن لیگ روسیه به پایان برساند، چرا که او توانست برای تیمش در 28 مسابقه، 19 گل به ثمر رساند که رکورد قابل‌توجهی به شمار می‌رود؛ مهدی طارمی دیگر لژیونر فوتبال ایران فصل رویایی را در لیگ پرتغال و هم‌چنین لیگ قهرمانان اروپا گذراند و در 48 بازی، 23 گل برای تیمش زد تا در اولین فصل حضورش در تیم پورتو، روزهای درخشانی را سپری کرده باشد.

کریم انصاری‌فرد مهاجم باتجربه تیم آاِک آتن هم در شرایطی که تیمش نتوانست به مانند فصول گذشته در لیگ یونان بدرخشد، اما به لحاظ انفرادی آماری درخشان را از خود به جای گذاشت و در 46 مسابقه، 14 بار گلزنی کرد تا مثلث مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران که در فوتبال اروپا شاغل هستند، در مجموع 66 گل را به ثمر رسانده باشند.

آماری فوق‌العاده که نویدبخش یک خبر خوب برای تیم ملی است، این‌که آزمون، طارمی و انصاری‎فرد پس از گذراندن یک فصل در لیگ‌های اروپایی، با روحیه و البته انگیزه بالایی خود را به اردوی تیم ملی رسانده‌اند و می‌خواهند با درخشش و نقش‌آفرینی در صعود تیم به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و نجات تیم ملی ایران از خطر حذف، فصل درخشان خود را با موفقیت در عرصه ملی به پایان برسانند.

عکس سنگین با 56 گل اروپایی (عکس)

البته در کنار این سه ستاره و لژیونر فوتبال ایران، نام مهدی قایدی و کاوه رضایی هم در فهرست مهاجمان تیم ملی بوده که آن‌ها هم در فرم مناسبی به اردوی ملی خود را رسانده‌اند و حضور این پنج مهاجم زهردار می‌تواند خط آتشی بی‌محابا و کنترل‌ناپذیر برای شکستن قفل دروازه چهار رقیب بسازد. باید دید با نظر کادرفنی کدامیک از این بازیکنان فرصت بازی و درخشش در منامه بحرین را به دست خواهند آورد.

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋