دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با لغو میزبانی آرژانتین؛ کوپا آمریکا روی هوا

با لغو میزبانی آرژانتین؛ با لغو میزبانی آرژانتین؛ کوپا آمریکا روی هوا!؛ آرژانتین، تنها میزبان باقی مانده کوپا آمریکا، به دلیل موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا، از میزبانی این رقابت ها برکنار شد.

با لغو میزبانی آرژانتین؛ کوپا آمریکا روی هوا

به گزارش ورزش، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی کوپا آمریکا به دلیل "شرایط موجود" در آرژانتین برگزار نخواهد شد. کلمبیا و آرژانتین دو میزبان رقابت های کوپا آمریکا بودند که هر یک به دلیلی از میزبانی این رقابت ها برکنار شدند تا حالا برگزاری این تورنمنت با تردیدهایی مواجه شود.

کلمبیا در ماه می به دلیل اعتراضات گسترده اجتماعی و اقتصادی مردم این کشور و بروز تظاهرات گسترده ای که به لغو بازی های لیگ این کشور نیز منجر شد، از میزبانی مشترک کوپا آمریکا کنار گذاشته شد. اکنون نیز آرژانتین به دلیل موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در این کشور، از میزبانی کنار گذاشته شده است.

 

با لغو میزبانی آرژانتین؛ کوپا آمریکا روی هوا

 

شیلی یکی از کشور های آمریکای جنوبی است که برای میزبانی از این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است. این مسابقات قرار است از تاریخ 13 ژوئن آغاز شوند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که آرژانتین دیگر میزبان کوپا آمریکا نخواهد بود و به این ترتیب برگزاری این مسابقات را فقط 13 روز قبل مانده به آغاز تورنمنت زیر سوال برد.

این مسابقات که با حضور 10 کشور آمریکای جنوبی برگزار می شود، قرار بود از تاریخ 13 ژوئن تا 10 جولای در آرژانتین و کلمبیا برگزار شوند، این اولین بار در تاریخ 105 ساله این رقابت ها بود که  کوپا آمریکا قرار بود میزبانی مشترک را تجربه کند.

 

با لغو میزبانی آرژانتین؛ کوپا آمریکا روی هوا

 

با این حال کلمبیا در تاریخ 20 ماه مه پس از موجی از اعتراضات که خواستار تغییرات اجتماعی و اقتصادی در سراسر کشور بود، از میزبانی مشترک برکنار شد و اکنون آرژانتین به دلیل آنچه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی  "شرایط فعلی" خوانده است، سرنوشتی مشابه با کلمبیا پیدا کرد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ماهیت شرایط منجر به این تصمیم را فاش نکرد اما آرژانتین در حال حاضر با افزایش شدید موارد ابتلا به ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد این موج جدید ابتلا دلیل لغو میزبانی این کشور باشد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در بیانیه ای کوتاه گفت: "این کنفدراسیون در حال بررسی پیشنهادات دیگر کشورهایی است که علاقه مند به میزبانی مسابقات قاره ای هستند. به زودی اخبار جدیدی اعلام خواهد شد."

مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی روز دوشنبه، امروز، برای تصمیم گیری در مورد قدم بعدی این مسابقات که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 2020 برگزار نشده و به امسال موکول شده بود، دیدار خواهند کرد.

 

با لغو میزبانی آرژانتین؛ کوپا آمریکا روی هوا

برزیل، قهرمان کوپا آمریکای سال 2019، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است

 

برگزارکنندگان به دلیل اهمیت این تورنمنت از نظر مالی تمایلی به لغو مسابقات ندارند. آخرین کوپا آمریکا که در سال 2019 در برزیل برگزار شد، 118 میلیون دلار درآمد داشت و بعد از کوپا لیبرتادورس، معادل چمپیونزلیگ در اروپا، دومین منبع درآمد سالیانه بود این نهاد است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋